Foto: Zoot

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR

12. 4. 2021 13:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Módní e-shop Zoot má novou manažerku, která povede brand marketingový tým. Michaela Lelková přišla po 3,5 letech z Ikea, kde působila jako country commercial activity and events leader pro Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko. V minulosti rovněž pracovala pro značky Coca-Cola či Fanta, kde mimo jiné vytvářela komunikační plány v rámci 360 kampaní.

„Člověka, co znovu zákazníkům ukáže, že Zoot je lovebrand, jsem popravdě hledal půl roku. Věděl jsem, že je to klíčová pozice pro nás jako lifestyle platformu. Míša si svými zkušenostmi z trade, brand, event i influencer marketingu poradila s nastavením nové marketingové strategie Zootu. Zároveň se hned chopila naší nejnovější kampaně, kterou na jaře odstartujeme a cílí hlavně na českost, dostupnost a elegantní humor, což jsou tři z našich sedmi firemních hodnot,“ přiblížil CEO společnosti Zoot Milan Polák.

Kromě brandu je specializací Lelkové rovněž digitál. Za svůj projekt digitálních video workshopů získala v roce 2020 dvě zlaté Effie awards v kategorii Content marketing a Retail.

Foto: Zoot

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení