

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Módní e-shop Zoot má novou manažerku, která povede brand marketingový tým. Michaela Lelková přišla po 3,5 letech z Ikea, kde působila jako country commercial activity and events leader pro Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko. V minulosti rovněž pracovala pro značky Coca-Cola či Fanta, kde mimo jiné vytvářela komunikační plány v rámci 360 kampaní.
„Člověka, co znovu zákazníkům ukáže, že Zoot je lovebrand, jsem popravdě hledal půl roku. Věděl jsem, že je to klíčová pozice pro nás jako lifestyle platformu. Míša si svými zkušenostmi z trade, brand, event i influencer marketingu poradila s nastavením nové marketingové strategie Zootu. Zároveň se hned chopila naší nejnovější kampaně, kterou na jaře odstartujeme a cílí hlavně na českost, dostupnost a elegantní humor, což jsou tři z našich sedmi firemních hodnot,“ přiblížil CEO společnosti Zoot Milan Polák.
Kromě brandu je specializací Lelkové rovněž digitál. Za svůj projekt digitálních video workshopů získala v roce 2020 dvě zlaté Effie awards v kategorii Content marketing a Retail.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

