Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce, která je k dostání v maloobchodní distribuci v kamenných obchodech.
„Jsme přesvědčeni, že konzumenty osloví zážitek ze skvělé chuti ve stále populárnějším balení. Při výběru příchutí jsme vsadili na nejúspěšnější novinky posledních let – ovocnou Multi, unikátní Black a osvěžující Cedratu. Skvělá chuť, jemná perlivost, nízký obsah cukru, složení bez umělých sladidel a konzervantů. Nové Mattoni osvěží doma, při sledování filmu, u oběda v krabičce, a když to situace dovolí, i mimo domácí rodinnou bublinu,“ představuje novinku manažerka značky Mattoni Miroslava Moravcová.
Plechovky Mattoni Multi, Black a Cedrata se budou prodávat za doporučenou maloobchodní cenu 19,90 korun. Balení má objem 500 ml a je 100procentně recyklovatelné.
Mattoni novinku spotřebitelům představí masivní 360° komunikační kampaní, ve které hraje hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky „tssst“. Komunikace povede přes ATL, BTL i in-store kanály.
V loňském roce Mattoni v pilotním projektu s e-shopem Košík.cz představila také první zálohovanou plechovku Mattoni s citronovou příchutí, která je dostupná pouze v tomto on-line obchodu. Mattoni 1873 dlouhodobě usiluje o plošné zavedení záloh na nápojové PET lahve a plechovky v celém Česku.
Detaily kampaně
Nasazení: od 1. dubna
Media mix: TV, online, instore
Produkce: Boogie Films
Kreativa/scénář: MilanoPraha
Hudba na míru: Soundsgate