Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

16. 4. 2021 14:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce, která je k dostání v maloobchodní distribuci v kamenných obchodech.

„Jsme přesvědčeni, že konzumenty osloví zážitek ze skvělé chuti ve stále populárnějším balení. Při výběru příchutí jsme vsadili na nejúspěšnější novinky posledních let –  ovocnou Multi, unikátní Black a osvěžující Cedratu. Skvělá chuť, jemná perlivost, nízký obsah cukru, složení bez umělých sladidel a konzervantů. Nové Mattoni osvěží doma, při sledování filmu, u oběda v krabičce, a když to situace dovolí, i mimo domácí rodinnou bublinu,“ představuje novinku manažerka značky Mattoni Miroslava Moravcová.

Plechovky Mattoni Multi, Black a Cedrata se budou prodávat za doporučenou maloobchodní cenu 19,90 korun. Balení má objem 500 ml a je 100procentně recyklovatelné.

Mattoni novinku spotřebitelům představí masivní 360° komunikační kampaní, ve které hraje hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky „tssst“.  Komunikace povede přes ATL, BTL i in-store kanály.

V loňském roce Mattoni v pilotním projektu s e-shopem Košík.cz představila také první zálohovanou plechovku Mattoni s citronovou příchutí, která je dostupná pouze v tomto on-line obchodu. Mattoni 1873 dlouhodobě usiluje o plošné zavedení záloh na nápojové PET lahve a plechovky v celém Česku.  

Detaily kampaně

Nasazení: od 1. dubna

Media mix: TV, online, instore

Produkce: Boogie Films

Kreativa/scénář: MilanoPraha

Hudba na míru: Soundsgate

Foto: Mattoni

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení