Foto: Zásilkovna

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

8. 4. 2021 09:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Marketingu skupiny Packeta, která vlastní Zásilkovnu, bude ve střední a východní Evropě (CEE) a v Německu šéfovat Barbora Langer. Chce, aby lidé měli Zásilkovnu jako „životní styl“.

„Společně se svým týmem bych chtěla z Packety vybudovat nejenom brand, který všichni znají a ví, co nabízí za služby, ale také životní styl. Chci, aby lidé neposílali jen zásilky, ale bavily je články na našem blogu, zlepšil se jim den skrze naše příspěvky na sociálních médiích, pili ranní kávu z červeného hrníčku Packeta a při ranní procházce se psem si poslechli nový díl Z-Talks,“ popisuje head of marketing CEE & DACH Barbora Langer své plány.

„Expanze do zahraničí je pro nás prioritou, v zahraničních entitách máme již nyní vybudovanou silnou pozici. Cílem Báry je sjednotit marketingové strategie holdingu a vybudovat v regionu střední a východní Evropy a Německa lovebrandy tak, aby byly klienty vnímány stejně jako Zásilkovna v České republice a Zásielkovňa na Slovensku,“ doplňuje Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packety.

Barbora Langer absolvovala Fakultu Tělesné výchovy a sportu a Prague College v oboru Mezinárodní Management a Bussines. Do Packety přichází ze společnosti Nike, kde získala bohaté zkušenosti v oblasti Retail Marketingu a Visual Merchandisingu. Bára je vdaná a je velkým nadšencem do sportu a zdravé stravy.

Foto: Zásilkovna

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.