Foto: Super poster

Individuální přístup ke klientům se vyplácí

12. 4. 2021 10:04

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Přestože český trh s venkovní reklamou loni klesl o 19 procent, firmě Super poster se dařilo

Rok 2020 firma Super poster dokázala uzavřít se stejným výsledkem jako rok předchozí. Navzdory přesouvání nebo dokonce rušení jarních kampaní jsme totiž zvládli navýšit zakázky v podzimním a zimním období. Klíčem k úspěchu byl osobní přístup k našim klientům, zejména specifické projekty na míru.

Někteří z nich, například cestovní kanceláře či módní řetězce, sice odešli a čekají, až se situace zlepší, ale jiní ji berou jako příležitost. Typicky jde o e‑shopy, streamovací či finanční služby.

Také letos, během dlouhého lockdownu, netrpělivě vyhlížíme světlo na konci tunelu. I když jsme za první dva měsíce zaznamenali pokles, teď už cítíme zvýšený zájem ze strany klientů a pomalu se vracíme k obvyklé vytíženosti našich reklamních ploch.

CLV U BENZINEK JSOU V KURZU

Za necelé dva roky, co jsme převzali CLV nosiče u čerpacích stanic, jsme nasbírali dost zkušeností, abychom tento produkt mohli dále rozvíjet. Celorepubliková síť se zaměřením na řidiče tady chybí, takže naše CLV plochy jsou velmi dobrá alternativa. Lákají nejen na čerpacích stanicích, ale jsou vždy viditelné z hlavní silnice. A dobře osvětlené, takže je nepřehlédnete.

CLV plochy zároveň představují dostupnější médium pro širší spektrum klientů. Úspěšně je nabízíme jak pro celostátní kampaně, tak pro lokální akce, nebo jako navigace. Nyní připravujeme rozšíření sítě o nové lokality a vizuální úpravu včetně výměny technologie digitálních ukazatelů. V našem případě se po třech vteřinách střídá ukazatel času a teploty, což přispívá k přilákání pozornosti. Věříme, že tyto plochy získají v budoucnu ještě větší důležitost. Chceme tento produkt posunout zase o něco výš a udělat jej pro kliety atraktivnější.

NOVÁ VYHLÁŠKA NARUŠUJE SOUTĚŽ

Nemohu nezmínit náš postoj k nesystémové a diskriminační novele vyhlášky č. 26/2005 Sb. hlavního města Prahy, která od října tohoto roku zakazuje reklamní plachty na všech památkově chráněných územích. Společně se Sdružením českých firem venkovní reklamy (scvr.cz) bojujeme za její zrušení. Vyhláška je zaměřena pouze na jeden typ reklamních nosičů, ale ty ostatní ve stejně vymezených zónách nijak nereguluje. Tímto krokem magistrát narušuje hospodářskou soutěž, což intenzivně řešíme s českou státní správou i na úrovni Evropské komise.

TRH S VENKOVNÍ REKLAMOU SE ČISTÍ

Venkovní reklama prochází náročnou zkouškou. Situace na trhu je složitá, na druhou stranu, pandemie covid-19 jen urychlí změny, které by stejně přišly. Zase se projeví tlak na kvalitu a o horší plochy nebude zájem. Super poster musí reagovat a přizpůsobovat se aktuálním požadavkům klientů a změnám na trhu. Jsme optimisté a budeme vyhledávat nové příležitosti. Jako malá firma se specifickým produktem se o to více snažíme, abychom klientům vycházeli vstříc. Ověřili jsme si, že individuální klientský přístup a udržování vysokého standardu nabídky jde správným směrem. V tom budeme pokračovat i v této nelehké době.

Foto: Super poster

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.