Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AeroMobil
Kampaně

Historicky první kampaň na létající auto z dílny agentury Made by Vaculik

Pavel Hejkrlík4. 4. 20219. 8. 2021

Slovenská společnost AeroMobil uvádí světovou premiéru historicky prvního reklamního spotu na létající auto na světě. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Made by Vaculik a produkční společností Stink Films.

Základem kampaně je minutové video, které představuje emotivní, velmi osobní příběh AeroMobilu, jeho cestu od snu před více než 10 lety až po realitu. Současně nabízí ochutnávku svobody pohybu, kterou člověk s AeroMobilem v budoucnu zažije, podpořenou i claimem „Be. The. Experience.“ Emoci poselství dotváří voice-over v první osobě, která poskytuje AeroMobilu příležitost hovořit sám za sebe. Slovenský Aeromobil odstartoval právě spuštěnou kampaní finální kroky ke spuštění komerčního prodeje. 

Kreativním ředitelem kampaně je Juraj Vaculík, který se v roce 2010, po letech v reklamě a vybudování jedné z nejúspěšnějších reklamních slovenských reklamních agentur Made by Vaculik, rozhodl založit firmu AeroMobil, aby změnil svět mobility. Nyní spojil obě svoje vášně a vytvořil tuto kampaň jménem obou firem, které zakládal.

„Jsem si jistý, že s naší vizí a výjimečným produktem dosáhneme ještě řady prvenství. Nejnovější letové testy potvrdily, že jsme se správným produktem na správné cestě k revolucionalizaci osobní dopravy. Po letech designování, vývoje, inženýringu a testování se blížíme do komerční fáze a rozhodli jsme se odstartovat historicky první reklamu na létající auto na světě. Věřím, že naší globální kampaní zprostředkujeme naše nadšení a odhodlání naplnit naši vizi budoucnosti osobní mobility,“ uvedl Vaculík

Přečtěte si:
Pomůže pandemie rozmachu dronů?

„U nás ve Stinku jsme hrdí, že pomáháme představit AeroMobil, který je vysněným dopravním prostředkem mnoha generací,“ vysvětluje zakladatel Stink Group Daniel Bergmann. „Vytvořit ten správný styl komunikace, abychom vzbudili nadšení a současně demonstrovali tento neskutečný vynález, je nesmírně důležité, proto to byla výzva. Jsem jeho obrovský fanoušek a budu určitě jeden z prvních, kdo ho vyzkoušejí,” dodal Bergmann. 

Autoři kampaně:

Klient:                             AeroMobil

Agentura:                        Made by Vaculik

Creative Director:           Juraj Vaculík

Art Director:                   Branislav Mlady

Copy:                               Juraj Vaculík & Patrick Hessel, Rick Keating, Bill Fallon

Produkce:                        Stink Films

Producent:                          Dominika Tapajčíková

Režie:                              Igor Zacharov

Kamera:                              Marian Ontko

Střih:                                   Filip De Pina

Zvukový design:                  Samuel Jurkovič

Grading:                             Lucia Kovalova

Aerial shots:                        Protos Productions, Ivan Miko, Lukáš Kačerjak

Zavřít reklamu

Magický svět musí být vidět

Starší článek

Budoucností platformy Voyo jsou mileniálové a mladé rodiny

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.