Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dove/Unilever
Marketing

Dove se snaží vrátit dívkám sebevědomí, bojuje proti retuši

AktualizovánoIrena Buřívalová23. 4. 202123. 4. 2021

Kosmetická značka Dove společnosti Unilever představila nové video v rámci Dove projektu sebedůvěry. Poukazuje v něm na fenomén retušování selfíček pro sociální sítě, což dělají především mladé dívky. Chtějí, aby jejich podobizny odpovídaly běžně rozšířeným standardům vnímání krásy.

Video s názvem Reverse Selfie (obrácené selfie/selfie naruby) volá po nových, přirozených standardech krásy. Jsme v něm svědky toho, jak se z uměle vytvořené dospělé ženy s bohatými kadeřemi a plnými rty stává krásná dívka, i bez zásahu technologií. Vytvořila jej agentura Ogilvy a režíroval Benito Montorio.

„Nespokojenost s vlastním tělem a úzkosti spojené se vzhledem mohou způsobit, že mladí lidé neumí využít svůj potenciál na maximum. Kromě toho také mohou mít dopad na jejich zdravotní stav, přátelství a dokonce i výsledky ve škole,“ píše se na stránce projektu.

Dove také připojuje statistiku, že ve věku třinácti let už 80 procent dívek nějak upravuje a zkresluje svůj vzhled pro sociální sítě. Dívky tím vlastně ještě podporují existující nerealistické standardy a podkopávají sebevědomí dalších dívek. Stejné procento navíc přiznává, že svůj vzhled na sítích porovnává se vzhledem ostatních. Celý 77 procent se zase snažilo pro potřeby selfie zakrýt nebo retušovat části svého těla. 48 procent dívek, které retušují své fotky, má nižší sebevědomí. Mezi dívkami, jenž své fotky neupravují, je to méně, 28 procent.

PSALI JSME
Dove chce skutečnou krásu dostat do všech reklam, zaplatí za to

Dove projekt sebedůvěry odstartoval v roce 2004. Od té doby podle společnosti globálně zasáhl 69 milionů mladých lidí. Do roku 2030 jich má být čtvrt miliardy. Dove na sebe nedávno upozornil také tím, že přestal ve spojení se svými kosmetickými přípravky užívat slovo „normální“.

K TÉMATU
Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Značka má na stránkách projektu různé články související s problematikou a také rady a tipy pro rodiče, učitele i koordinátory pro mladé lidi.

Detaily kampaně:
Agentura: Ogilvy
Kreativní ředitelka: Juliana Paracencio
Režie: Benito Montorio
Produkce: Independent
Fotografie: Sophie Harris-Tyler

Zavřít reklamu

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Starší článek

Neustále „překvapující“ diskont Action otevře v ČR šestou prodejnu

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.