Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Redakce MAM14. 4. 202114. 4. 2021

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a plánování offline i online médií s důrazem na data a flexibilitu investic. V pozici mediální agentury střídá Mindshare (GroupM).

Publicis Groupe pro Budějovický Budvar navrhla novou mediální strategii postavenou na flexibilním plánování mediálních investic, datech a propojení dvou klíčových mediatypů: televize a online. Při plánování kampaní tak bude Budvar nově pracovat s „screen planningem“, omnikanálovou strategií založenou na optimalizaci frekvence a zásahu různých věkových segmentů cílové skupiny napříč televizí a online. Využije také datové cílení na regiony a domácnosti. Pro dosažení maximální efektivity kampaní pak Publicis Groupe pro Budvar připravila flexibilní mediální plán, ve kterém je jen část ročního rozpočtu. Díky tomu bude možné optimalizovat mediální investice podle výsledků předchozích kampaní a aktuálního vývoje na trhu.

PSALI JSME
Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

K měření kampaní bude Budvar mimo svůj pravidelný „tracking“ výkonu značky využívat i analytické nástroje Publicis Groupe jako je BrandOn či Star Track a plánuje rovněž nasazení ekonometrického modelování. To dokáže vyhodnocovat dopad kampaní nejen z hlediska mediálních a brandových parametrů, ale rovněž analyzovat dopady externích faktorů jako je komunikace konkurence, situace v tržní kategorii, počasí apod. V plánu je i datová spolupráce s e-retailery, která umožní vyhodnocení kampaní až do úrovně uskutečněných nákupů.

„Naší ambicí je pomoci Budějovickému Budvaru v naplnění dlouhodobé komunikační strategie. Budvar výrazně podporuje rozmanitost českého pivovarnictví, vaří různá piva různých chutí, ale všechna mají jedno společné: poctivost a kvalitu. A to je to, co chceme společně podpořit. I díky naší datové expertíze. Střednědobou vizí je proto například vytvořit pro Budvar na míru datový dashboard, ve kterém najde na jednom místě veškerá kampaňová i obchodní data. Toto řešení již využívá řada našich klientů a významně usnadňuje rozhodování o budoucích kampaních,“ říká Martin Požárek z Publicis Groupe, jehož tým má klienta na starost.

DÁLE K TÉMATU
Pivovar Bernard vsupuje do nového segmentu: přitvrdil a přichází s pálenkou

„Práce s daty a efektivita investic je, nebo by v současné době měla být, pro každého klienta zásadní. Věříme, že nám v tom agentura i její nástroje výrazně pomohou. Společně pracujeme na systémech vyhodnocování, které budou co nejvěrohodněji reportovat dopady kampaně, respektive jejích částí. To nám umožní kampaň nadále optimalizovat a co nejefektivněji investovat náš rozpočet. Není to ale jen o číslech – jsem přesvědčena, že máme postavený silný tým, který rozumí našim cílům i cestě, kterou jsme pro jejich dosažení zvolili, a že potáhneme za jeden provaz,“ říká Gabriela Kudrnáčová, marketing manager pro tuzemský trh národního pivovaru Budějovický Budvar.

Zavřít reklamu

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Starší článek

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat

Společnost Pinterest v úterý oznámila, že stávající CEO Ben Silbermann odchází a jeho funkce se ujímá Bill Ready, který má rozsáhlé zkušenosti z e-commerce.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.