Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: NN
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Redakce MAM8. 4. 20218. 4. 2021

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na podporu zdravého životního stylu. Podpoří ji rychlobruslařka Martina Sáblíková, dlouholetá česká ambasadorka NN.

Tramvaj NN TramRun bude vyjíždět z vozovny Pankrác a o jejím konkrétním nasazení na jednotlivé linky bude až do 31. března 2022 rozhodovat Dopravní podnik Praha. „Chceme inspirovat lidi, aby se rozhýbali po dlouhé zimě a udělali pár kroků navíc. Naše letošní aktivity zaměřené na sportování jsou výsledkem hovorů se stotisíci našich klientů, kteří chtějí žít svůj život naplno a hledají dlouhodobou motivaci k zlepšení životosprávy,“ říká Lucie Primáková z marketingu NN ČR. 

Pod vzhledem kampaně je podepsán Pavel Hrych (Logo Fogo) a za názvem a Zdravým jízdním řádem stojí studio Isobar – tvoří OOH část integrované jarní kampaně NN, která nyní intezivně poběží tři měsíce také na sociálních médiích. Vrcholem bude televizní spot na přelomu května a června s již zmíněnou rychlobruslařskou šampionkou Martinou Sáblíkovou.  

„Hlavním motivem jarní kampaně NN ČR je nadále motto „Život se má žít“, které nabádá nejen k zamyšlení nad aktuální dobou, ale především vybízí k aktivnímu způsobu trávení volného času,“ vysvětluje marketingový ředitel NN ČR Boris Goméz. Výzkumy ukazují, že také na Čechy dolehla pandemie nejen psychicky, ale i fyzicky – lidé více kouří, pijí, propadají depresím a přibírají na váze. „NN Životní pojišťovna dokáže vážnost těchto rizik posoudit, a proto chce lidem pomoci se jim postavit a změnit svůj život k lepšímu. Nechceme nikoho strašit, ale naopak motivovat s humorem a nadhledem,“ dodává Goméz.

Pojišťovací skupina NN Group je hlavním sponzorem desítek velkých běžeckých akcí po celé Evropě a v Asii, včetně maratonů v Rotterdamu a Okinawě a závodu San Silvestre Vallecana v Madridu. Je také hlavním partnerem profesionálního běžeckého týmu NN Running Team. V České republice je NN už šestým rokem generálním sponzorem série zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run.

×

VIDEO: Zachraňte zajíce Ralpha, vyzývá kampaň proti testům na zvířatech

Starší článek

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Marketingu skupiny Packeta, která vlastní Zásilkovnu, bude ve střední a východní Evropě (CEE) a v Německu šéfovat Barbora Langer. Chce, aby lidé měli…
8. 4. 20218. 4. 2021
Média

Vzniká platforma Zítřek. Nabídne pozitivní informace a rozhovory s českou elitou

Na český mediální trh vstupuje nová zpravodajská a lifestylová platforma Zítřek, startuje 1. května. Za projektem stojí Jan Klápa, který loni…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing
Komunikaci Heureka Group povede Martin Žabka

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více