Foto: NN

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

8. 4. 2021 13:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na podporu zdravého životního stylu. Podpoří ji rychlobruslařka Martina Sáblíková, dlouholetá česká ambasadorka NN.

Tramvaj NN TramRun bude vyjíždět z vozovny Pankrác a o jejím konkrétním nasazení na jednotlivé linky bude až do 31. března 2022 rozhodovat Dopravní podnik Praha. „Chceme inspirovat lidi, aby se rozhýbali po dlouhé zimě a udělali pár kroků navíc. Naše letošní aktivity zaměřené na sportování jsou výsledkem hovorů se stotisíci našich klientů, kteří chtějí žít svůj život naplno a hledají dlouhodobou motivaci k zlepšení životosprávy,“ říká Lucie Primáková z marketingu NN ČR. 

Pod vzhledem kampaně je podepsán Pavel Hrych (Logo Fogo) a za názvem a Zdravým jízdním řádem stojí studio Isobar – tvoří OOH část integrované jarní kampaně NN, která nyní intezivně poběží tři měsíce také na sociálních médiích. Vrcholem bude televizní spot na přelomu května a června s již zmíněnou rychlobruslařskou šampionkou Martinou Sáblíkovou.  

„Hlavním motivem jarní kampaně NN ČR je nadále motto „Život se má žít“, které nabádá nejen k zamyšlení nad aktuální dobou, ale především vybízí k aktivnímu způsobu trávení volného času,“ vysvětluje marketingový ředitel NN ČR Boris Goméz. Výzkumy ukazují, že také na Čechy dolehla pandemie nejen psychicky, ale i fyzicky – lidé více kouří, pijí, propadají depresím a přibírají na váze. „NN Životní pojišťovna dokáže vážnost těchto rizik posoudit, a proto chce lidem pomoci se jim postavit a změnit svůj život k lepšímu. Nechceme nikoho strašit, ale naopak motivovat s humorem a nadhledem,“ dodává Goméz.

Pojišťovací skupina NN Group je hlavním sponzorem desítek velkých běžeckých akcí po celé Evropě a v Asii, včetně maratonů v Rotterdamu a Okinawě a závodu San Silvestre Vallecana v Madridu. Je také hlavním partnerem profesionálního běžeckého týmu NN Running Team. V České republice je NN už šestým rokem generálním sponzorem série zážitkových běhů pro celou rodinu NN Night Run.

Foto: NN

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.