Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

YouTube Českého olympijského týmu je podle auditu nejlepší na světě

Redakce MAM24. 3. 202124. 3. 2021

Podle auditu digitální komunikace zpracovaném v loňském roce britskou agenturou Redtorch pro Asociaci národních olympijských výborů (ANOC) je YouTube Českého olympijského týmu (ČOT) nejlepší na světě ve výkonnosti v přepočtu na počet obyvatel. V absolutním počtu fanoušků je lepší už jen USA.

Nejedná se o první ocenění digitální komunikace Českého olympijského výboru (ČOV). Po olympijských hrách v Pchjongčchangu se v průzkumu na vzorku takřka 3000 sportovců, 217 organizací a 95 partnerů ukázalo, že Český olympijský tým umí nejlépe zasáhnout své fanoušky napříč sociálními sítěmi. Podle počtu interakcí s obsahem byl tehdy na 4. místě na celém světě bez ohledu na počet obyvatel hned po fanoušcích Mezinárodního olympijského výboru a sociálních sítí Kanady a USA. 

“Cítíme podporu sportovců a svazů. Obsah děláme s nimi, někteří přicházejí s vlastními nápady a komunikací a my je pouze produkujeme a dostáváme k lidem. Je pro ně prestižní být u nás na sítích. Z toho máme radost. Dorůstá generace, která si uvědomuje, že popularitu sportu máme ve svých rukou a že je dobré spolupracovat napříč sporty. Ještě pár let zpátky to tak nebylo,” uvedl šéf digitální komunikace ČOV Tomáš Houska.

„Samozřejmě každé takové ocenění nesmírně potěší a je to potvrzení toho, že naše digitální komunikace jde správným směrem. I Mezinárodní olympijský výbor si v nové strategii 2020+5 dal digitální komunikaci jako jednu ze svých hlavních priorit. I proto už nějakou dobu spolupracujeme s kanálem MOV Olympic Channel a vzděláváme v této oblasti i jiné státy. Cílem je udávat trendy v celosvětovém olympijském hnutí. Olympijské hry jsou náš společný produkt, musíme si ho hýčkat. Nestačí jen zabalit tašku, jet na hry a tam komunikovat s fanoušky. Proto podporujeme komunikaci sportů a sportovců celoročně,“ doplnil Houska. 

Český olympijský výbor spustil svůj účet na Facebooku a Twitteru již v roce 2011, na olympijských hrách v Soči 2014 komunikační tým rozšířil a v intenzivní digitální komunikaci pokračoval i v dalších letech. Před olympiádou v Riu 2016 vzniklo oddělení Media House, které sdružuje všechny on-line platformy – sociální sítě, weby, aplikace. Media House dodává obsah i tradičním médií. Například v únoru 2021 Media House vyprodukoval 779 příspěvků napříč sociálními sítěmi. 

ČOV využívá v digitální komunikaci zbrusu nový web, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube a LinkedIn, všechny pod názvem olympijský tým. Facebook má na 400 000 fanoušků, na YouTube sleduje Český olympijský tým více než 80 000 odběratelů „Chceme se posunout i dál, proto připravujeme pro olympijské hry v Tokiu novou platformu czechteam.tv, kde plánujeme studia s hosty, živé vysílání a více než 300 předtočených i nově vzniklých videí z průběhu her,“ uzavřel Houska.

×

Server Info.cz v dubnu zpoplatní obsah

Starší článek

Budoucností je spojování online i offline v prodejnách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více