Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

YouTube Českého olympijského týmu je podle auditu nejlepší na světě

Redakce MAM24. 3. 202124. 3. 2021

Podle auditu digitální komunikace zpracovaném v loňském roce britskou agenturou Redtorch pro Asociaci národních olympijských výborů (ANOC) je YouTube Českého olympijského týmu (ČOT) nejlepší na světě ve výkonnosti v přepočtu na počet obyvatel. V absolutním počtu fanoušků je lepší už jen USA.

Nejedná se o první ocenění digitální komunikace Českého olympijského výboru (ČOV). Po olympijských hrách v Pchjongčchangu se v průzkumu na vzorku takřka 3000 sportovců, 217 organizací a 95 partnerů ukázalo, že Český olympijský tým umí nejlépe zasáhnout své fanoušky napříč sociálními sítěmi. Podle počtu interakcí s obsahem byl tehdy na 4. místě na celém světě bez ohledu na počet obyvatel hned po fanoušcích Mezinárodního olympijského výboru a sociálních sítí Kanady a USA. 

“Cítíme podporu sportovců a svazů. Obsah děláme s nimi, někteří přicházejí s vlastními nápady a komunikací a my je pouze produkujeme a dostáváme k lidem. Je pro ně prestižní být u nás na sítích. Z toho máme radost. Dorůstá generace, která si uvědomuje, že popularitu sportu máme ve svých rukou a že je dobré spolupracovat napříč sporty. Ještě pár let zpátky to tak nebylo,” uvedl šéf digitální komunikace ČOV Tomáš Houska.

„Samozřejmě každé takové ocenění nesmírně potěší a je to potvrzení toho, že naše digitální komunikace jde správným směrem. I Mezinárodní olympijský výbor si v nové strategii 2020+5 dal digitální komunikaci jako jednu ze svých hlavních priorit. I proto už nějakou dobu spolupracujeme s kanálem MOV Olympic Channel a vzděláváme v této oblasti i jiné státy. Cílem je udávat trendy v celosvětovém olympijském hnutí. Olympijské hry jsou náš společný produkt, musíme si ho hýčkat. Nestačí jen zabalit tašku, jet na hry a tam komunikovat s fanoušky. Proto podporujeme komunikaci sportů a sportovců celoročně,“ doplnil Houska. 

Český olympijský výbor spustil svůj účet na Facebooku a Twitteru již v roce 2011, na olympijských hrách v Soči 2014 komunikační tým rozšířil a v intenzivní digitální komunikaci pokračoval i v dalších letech. Před olympiádou v Riu 2016 vzniklo oddělení Media House, které sdružuje všechny on-line platformy – sociální sítě, weby, aplikace. Media House dodává obsah i tradičním médií. Například v únoru 2021 Media House vyprodukoval 779 příspěvků napříč sociálními sítěmi. 

ČOV využívá v digitální komunikaci zbrusu nový web, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube a LinkedIn, všechny pod názvem olympijský tým. Facebook má na 400 000 fanoušků, na YouTube sleduje Český olympijský tým více než 80 000 odběratelů „Chceme se posunout i dál, proto připravujeme pro olympijské hry v Tokiu novou platformu czechteam.tv, kde plánujeme studia s hosty, živé vysílání a více než 300 předtočených i nově vzniklých videí z průběhu her,“ uzavřel Houska.

Zavřít reklamu

Server Info.cz v dubnu zpoplatní obsah

Starší článek

Budoucností je spojování online i offline v prodejnách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.