Foto: Dentsu / Ivica Šúrová

Vznikla nová kreativní agentura. DMB pomáhá na svět třeba novému pivu

18. 3. 2021 07:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český trh kreativních agentur se rozrostl, otevřela česká pobočka Dentsu McGarryBowen (DMB). Specializovat se chce na strategii značek.

Agenturu DMB povede Tomáš Preněk (na fotografii vlevo), který byl doposud šéfem strategie a současně působil na pozici new business directora sesterské agentury Isobar (rovněž součást Dentsu). Kreativním ředitelem DBM se stal Václav Krejčí (na fotografii vpravo), dosavadní design director Isobaru.

Agenturu McGarryBowen založil v USA v roce 2002 John McGarry, prezident Young & Rubicam, se svým agenturním kolegou a stratégem Stewartem Owenem a Gordonem Bowenem, kreativním šéfem Ogilvy & Mather. Síť Dentsu agenturu koupila v roce 2008, nyní působí na 24 trzích. Mezi jejími klienty jsou například Toyota, Coca-Cola nebo Procter & Gamble. Česká pobočka Dentsu McGarryBowen byla založena v září loňského roku. Prakticky ale funguje od začátku letošního roku. 

„Máme prvního klienta mimo stávající klientskou základnu Isobaru. Řešíme kompletní nastavení positioningu a to, jak dál přistupovat ke komunikaci, s níž se zákazníci aktuálně příliš neztotožňují,“ uvádí pro MAM Tomáš Preněk (Více viz rozhovor v MAM 12/2021). Agentura už ale pracovala také částečně pro klienty Isobaru. Například pro nový produkt a značku Starobrno Bitr, jejíž komunikace právě startuje.

Foto: Dentsu / Ivica Šúrová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Radana Čechová

Jako novinářka zaměřující se na marketingovou komunikaci pracuje v různých redakcích od roku 1999. Týdeník Marketing & Media, na jehož vzniku se v roce 2000 spolupodílela, vede od začátku roku 2020. Zaměřuje se například na témata spojená s marketingovým výzkumem, efektivitou, managementem a rolí žen v marketingové komunikaci.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.