Foto: Česká spořitelna

Spořitelna „zezelená“. Manažerem pro udržitelnost je Matúš Púll

11. 3. 2021 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Jako jeden ze svých strategických záměrů si Česká spořitelna vytyčila posilovat ekologické a společensky odpovědné podnikání, které povede k posilování udržitelné prosperity. Koordinovat je bude Púll.

Jako nový chief sustainability officer bude Matúš Púll v České spořitelně přímo podřízen předsedovi představenstva Tomáši Salomonovi. Jeho úkolem bude řídit a koordinovat jak vnitřní činnosti banky, tak i její externí aktivity, aby se spořitelna stala klíčovým hráčem ve formování udržitelného rozvoje Česka. Spolupracovat bude s dalšími útvary v bance (právní, compliance, risk, a další) a bude také aktivně vyhledávat příležitosti pro další posilování role spořitelny v oblasti environmentální, sociální a oblasti správy a řízení společnosti.

„Česká spořitelna se od svého založení v roce 1825 významně podílela na formování naší společnosti a posilování její prosperity. Pokračovat v této roli vnímáme jako jednu z našich povinností. Je přitom zřejmé, že budoucí růst i prosperita musí být založena na udržitelnosti. Proto chce spořitelna nejen jít sama příkladem ve svých činnostech, ale také pomáhat našim klientům transformovat jejich aktivity směrem k dlouhodobé udržitelnosti,“ zdůraznil Matúš Púll.

Česká spořitelna také na půdě České bankovní asociace (ČBA) iniciovala spolu s devíti dalšími bankami založení Komise pro udržitelné finance a podepsala Memorandum pro udržitelné finance. Jedná o první explicitní společný závazek bank, že budou dodržovat zásady udržitelného financování a podnikání ať již ve vztahu ke klientům, dodavatelům, vůči státu, tak i ve svých činnostech.

Foto: Česká spořitelna

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.