Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tierra Verde
Retail

Společnost Tierra Verde ze třetiny spoluvlastní majitel Kofoly

Redakce MAM18. 3. 202130. 7. 2021

Výrobce eko drogerie, eko kosmetiky a produktů pro ekologickou domácnost Tierra Verde má nové spolumajitele, manželé Zuzanu a Jannise Samarasovi. Menšinový podíl současně získává Jan Čillík, CEO firmy zodpovědný za provozní část. Původní spolumajitelé Martin Dokoupil a Tibor Schätzel zůstávají i nadále společníky a stejně jako Samarasovi vlastní přibližně třetinový podíl.

Hlavní podnikatelskou aktivitou Jannise Samarase je společnost Kofola, do jejíž struktury patří i síť freshbarů a salaterií UGO nebo tradiční český výrobce bylinných čajů a směsí z léčivých rostlin Leros. „Jsem rád, že jsme s mojí ženou dostali příležitost spolupodílet se na příběhu Tierry. Je to skvělá firma s velmi dobrým týmem a krásnými výrobky. Kéž by více firem mělo podobnou filosofii a cíle. Jsou pro mne inspirací. Ekologie, udržitelnost a cirkulární ekonomika jsou témata, která řeším každý den, ale poprvé mám šanci zažít firmu, která má ve svém DNA tyto hodnoty od samého prvopočátku.” říká Jannis Samaras.

Všichni vlastníci se domluvili na pokračování v cestě, která je nastavená. Současný spolumajitel firmy Martin Dokoupil ke změně ve struktuře majitelů dodává: „Jsem rád, že ve chvíli, kdy jsme řešili majitelskou strukturu, se ozvali právě Zuzka s Jannisem. Mimo jiné naši dlouholetí zákazníci a fanoušci produktů Tierra Verde. Jsou to lidé, kteří nejen sdílí, ale také žijí naše hodnoty. Těším se, že budeme mít nově k dispozici nejen Jannisovy podnikatelské zkušenosti, ale také Zuzčinu moudrost a kreativitu. Pro Tierra Verde je klíčové, že příchodem Zuzky, Jannise a Honzy, máme na palubě majitelů skupinu pěti lidí, kteří mají různou životní zkušenost, talenty i temperament a současně sdílí hodnoty a cíl.“  

PSALI JSME
Tierra Verde vstoupí na další trhy. V plánu je Maďarsko, Rakousku i Německo

Společnost TIERRA VERDE byla založená roku 2008, kdy začala s prodejem mýdlových ořechů na praní. Od té doby rozšiřuje každoročně své portfolio a dnes z eko drogerie nabízí produkty jak na praní, úklid, tak i na nádobí. Minulý rok vstoupila na kosmetický trh s novou řadou šamponů, mýdel a sprchových gelů. V sortimentu jsou produkty i pro zero-waste domácnost i produkty z recyklovaných materiálů. V roce 2017 společnost uvedla na trh koncept bezobalových stáčíren, které jsou nyní pro zákazníky dostupné na více než 300 místech v České republice i na Slovensku. Jako první česko-slovenský výrobce drogerie získala mezinárodní certifikát Ecogarantie. V současné době pracuje ve společnosti Tierra Verde 70 lidí a její obrat za rok 2020 dosáhl 100 milionů korun. 

Zavřít reklamu

U strany 143 otevřete láhev, říkají Vinograf a Knihobot

Starší článek

Google loni zablokoval nebo odstranil 3,1 miliardy reklam

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.