Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Sportisimo
Extra

Skvělé nápady se rodí i u piva

Adam Klofáč, Moris Design8. 3. 202112. 3. 2021

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo.

Sedm měsíců — to byl veškerý čas, který jsme měli. Je to vůbec možné zvládnout? Začátek celé této cesty nebyl vůbec jednoduchý, ale cíl byl přitom jasný. Jít s dobou a přiblížit se zákazníkům — tak znělo hlavní zadání pro nový unikátní koncept velkého evropského hráče na trhu sportovních potřeb, řetězce Sportisimo. Cílem konceptu nebylo jen představení širokého výběru produktů, důležité bylo zaujmout zákazníka a udržet ho v neustálé pozornosti.

VÝHODY TESTOVÁNÍ

Museli jsme vytvořit emoční příběh, který by oslovil každého zákazníka. Ale jak a čím zaujmout? S touto odpovědí si lámali hlavu i naši zkušení kreativci. Přece jen budeme ovlivňovat trendy v oblasti sportovního segmentu. Po několika dnech i večerech práce zaznělo: emoční příběh se musí vytvořit tam, kde už emoce jsou a kde se píšou ty největší životní příběhy. U piva v oblíbené hospůdce.

Tentokrát koncept vznikl obráceně, první byla myšlenka a ta se doplňovala a opírala o získanou analýzu. Vše se navíc vyvíjelo ve zkráceném režimu. Po celou dobu procesu jsme si potvrzovali naše hypotézy a zkušenosti, zda jsou správné.

Díky našemu testovacímu prostoru, který má unikátních sto metrů čtverečních a je v takové velikosti jediný v ČR, jsme celou prodejnu před zahájením výroby postavili a mohli tak pracovat na volbě ideálních materiálů i funkčních řešení. Nespornou výhodou bylo, že si zástupci Sportisima mohli veškeré materiály a provedení nejen osahat, ale hlavně získat cenné emoce z postavené prodejny, prakticky stejné, jaké budou mít jejich zákazníci. Důraz jsme také kladli na variabilitu a modularitu, neboť se jedná o sezonní retail.

EMOCE I INFORMACE

Vytvořili jsme spojovací prvek, prostou šipku, která jasně definuje Sportisimo a odlišuje ho tak od konkurence. I přes jednoduché spojení však v prodejně došlo a neustále dochází k jakémusi pohybu, i díky emočním grafikám.

Dominantním prvkem se staly „brány světů“, které kromě dálkové navigace na kategorii efektivně zvýrazňují vybrané portfolio. Pomocí vyvýšených ostrůvků je průhled do prodejny stále živý a zákazník získává větší přehled nad celkovou nabídkou. Prakticky vidí veškeré produkty a jeho zájem tak zvyšuje emocionální zážitek z nakupování. Prodejna jako celek působí vyrovnaně a kompaktně a přesně splňuje očekávání pro široké spektrum cílové skupiny, jak dle věkových kategorií, tak podle kategorií sortimentu.

Nákup a zákaznická cesta je dále protkána edukačními grafikami k jednotlivému zboží, ale třeba i „fun prvky“, které se do budoucna budou v obchodech s emocemi objevovat stále častěji. Přehlednost produktů, ale i jistá dravost konceptu, který jsme nastavili, jen dokreslují funkčnost celého konceptu. Přeměnu obchodu Sportisimo jsme aplikovali na českém trhu, kde jsme doslova přetvořili prodejnu v pražském Palladiu Praha a navíc jsme zvládli postavit obchod i v bulharské Sofii. A to vše za sedm měsíců!

Na celém procesu vývoje se podíleli kreativci, designéři, grafici, technologové, konstruktéři a samozřejmě celý výrobní tým, který si zaslouží velké díky. Naše cesta byla náročná, ale úspěšná a výsledek funkčního konceptu je toho jasným důkazem. Co se sejít i s vámi u pivka? V hlavách máme ještě mnoho nápadů!

Zavřít reklamu

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází revoluce ve sběratelství?

Starší článek

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.