Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Seznam.cz
Marketing

Seznam podpoří velikonoční vyhledávání

Redakce MAM25. 3. 202125. 3. 2021

Seznam.cz přichází s kampaní k vyhledávání s názvem „Velikonoce se Seznamem“. Česká internetová jednička tím navazuje na komunikační linku podzimních a vánočních spotů s hlavní postavou děda Vševěda. Cílem je oslovit nové uživatele prostřednictvím sezonních témat, a to formou nejrůznějších tipů, rad a návodů, jak oslavit příchod jara s ohledem na vládní opatření v klidu domova.

Reklamní kampaň Velikonoce se Seznamem poběží od 25. března do 5. dubna 2021. „Stejně jako minulý rok nás i letos čekají oslavy vítání jara ve znamení omezení vycházejících z vládních nařízení. Chceme proto lidem trávícím čas na internetu dopřát kvalitní a užitečná témata, která jim zpříjemní tento čas,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz. Mezi třemi desítkami nejvyhledávanějších velikonočních témat se objeví například recept na velikonoční nádivku a beránka nebo tipy na barvení vajíček. Kategorie „zpátky na zahrádky“ zase zobrazí nejrůznější rady.

Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost, a tak opět navazuje na komunikační koncept, ve kterém v hlavní roli figuruje chytrý dědeček a jeho věrný pejsek Krasty. „Držíme stejnou vizuální podobu kampaně i na základě pozitivní zpětné vazby, kterou máme od našich uživatelů,“ dodává Mašková. Online kampaň zahrnuje bannerovou podporu, reklamu na sociálních sítích a na domovské stránce Seznam.cz se bude pravidelně zobrazovat velikonočně laděný pes Krasty. Vznikla in-house.

Zavřít reklamu

Zákazníci sami definovali nové paradigma retailu

Starší článek

Roční experiment končí. ČT3 bude minimálně letos součástí řádného vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.