Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Seznam.cz
Marketing

Seznam podpoří velikonoční vyhledávání

Redakce MAM25. 3. 202125. 3. 2021

Seznam.cz přichází s kampaní k vyhledávání s názvem “Velikonoce se Seznamem”. Česká internetová jednička tím navazuje na komunikační linku podzimních a vánočních spotů s hlavní postavou děda Vševěda. Cílem je oslovit nové uživatele prostřednictvím sezonních témat, a to formou nejrůznějších tipů, rad a návodů, jak oslavit příchod jara s ohledem na vládní opatření v klidu domova.

Reklamní kampaň Velikonoce se Seznamem poběží od 25. března do 5. dubna 2021. „Stejně jako minulý rok nás i letos čekají oslavy vítání jara ve znamení omezení vycházejících z vládních nařízení. Chceme proto lidem trávícím čas na internetu dopřát kvalitní a užitečná témata, která jim zpříjemní tento čas,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz. Mezi třemi desítkami nejvyhledávanějších velikonočních témat se objeví například recept na velikonoční nádivku a beránka nebo tipy na barvení vajíček. Kategorie „zpátky na zahrádky“ zase zobrazí nejrůznější rady.

Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost, a tak opět navazuje na komunikační koncept, ve kterém v hlavní roli figuruje chytrý dědeček a jeho věrný pejsek Krasty. „Držíme stejnou vizuální podobu kampaně i na základě pozitivní zpětné vazby, kterou máme od našich uživatelů,“ dodává Mašková. Online kampaň zahrnuje bannerovou podporu, reklamu na sociálních sítích a na domovské stránce Seznam.cz se bude pravidelně zobrazovat velikonočně laděný pes Krasty. Vznikla in-house.

×

Zákazníci sami definovali nové paradigma retailu

Starší článek

Roční experiment končí. ČT3 bude minimálně letos součástí řádného vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více