Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rock Radio
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Redakce MAM2. 3. 20213. 3. 2021

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit také v Praze. Rádio Beat (Radio United Services) a RockZone (Londa) přibude konkurence.

Rock Radio lze nyní poslouchat i v Praze, a to na frekvenci 103,7 FM. Doposud na této frekvenci vysílalo Oldies Rádio, které se přesunulo na internet. Rock Radio je na trhu více než 12 let a v současnosti je možné jej naladit téměř na celém území ČR: v jižních, středních, západních, ale i ve východních Čechách a také na Vysočině, jižní Moravě a nyní nově v Praze. „Jsme přesvědčeni o tom, že náš program nabídne alternativu tradičním rockovým formátům v Praze a stane se tak významným konkurentem těchto značek,“ říká programový ředitel Rock Radia Martin Janoušek.

Do skupiny Media Bohemia patří vedle Rock Radia ještě Rádio Blaník, Hitrádia a Fajn Radio. Loni na podzim skupina převzala rádio Rubi na střední Moravě a ostravský Helax. Letos v únoru dokončila akvizici Radia Zlín a Rock Max. S tím souviselo také otevření nové obchodní pobočky Radiohouse ve Zlínském kraji.

V druhém pololetí loňského roku poslechovost rozhlasové skupiny Media Bohemia přesáhla 2,5 milionu posluchačů. Rock Radio podle Radioprojektu poslouchalo ve zmíněném období týdně 206 tisíc posluchačů a denně 114 tisíc. Rádio Beat poslouchalo týdně 489 tisíc posluchačů a denně 252 tisíc. RockZone týdně naladí 65 tisíc posluchačů.

Zavřít reklamu

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Starší článek

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.