Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Radegast
Marketing

Radegast a NZM „uvařily“ virtuální prohlídku k půlstoletí pivovaru

Pavel Hejkrlík25. 3. 202125. 3. 2021

Nošovický pivovar nabízí ohlédnutí za svou padesátiletou historií ve virtuální prohlídce ve spolupráci s Národním zemědělským muzeum v Ostravě.

V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970 a 3. prosince 2020 oslavil 50 let od uvaření první várky piva. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. K jubileu plánoval pivovar udělat speciální výstavu, virtuální prohlídka pivovaru Radegast v Nošovicích se připravovala téměř dva roky. Artefakty pro ni hledal pivovar spolu s Národním zemědělským muzeem Ostrava nejen v archivech, ale také u sběratelů a fanoušků piva Radegast, kteří si tyto věci doma pečlivě schovávají. Výstava 50 let pivovaru Radegast ukazuje například unikátní exportní krabici z pozůstalosti partyzánského velitele nebo původní velkoformátové logo pivovaru Radegast od tajemného autora. 

„Přišlo nám jako obrovská škoda, že jsou tyto unikátní exponáty, a s nimi spojené příběhy, již téměř půl roku „uzavřeny“ za dveřmi muzea. Proto jsme spolu s Národním zemědělským muzeem v Ostravě tuto expozici zpřístupnili všem zájemcům alespoň ve virtuální podobě zdarma,“ popisuje Marek Grabovský, manažer značky Radegast.

Bernard přichází s novou kampaní „Držme se“ v režii Jiřího Mádla
Bernard přichází s novou kampaní „Držme se“ v režii Jiřího Mádla

Virtuální prohlídka obsahuje, mimo audiovizuálních složek, všechny prvky a části výstavy 50 let pivovaru Radegast, která byla původně zahájena 18. září 2020 zároveň se slavnostním otevřením nové pobočky Národního zemědělského muzea v Dolních Vítkovicích. „Téma výstavy přesně zapadlo do konceptu našeho muzea v Ostravě. Jedná se o regionální potravinovou značku a o také jeden z velkých symbolů kraje. Máme tak možnost, prozatím takto virtuálně, návštěvníkům zprostředkovat unikátní dobové potravinářské technologie, i skutečnost, že pivovar Radegast byl jeden ze dvou pivovarů, který u nás vznikl od konce druhé světové války do roku 1989,“ říká Ivan Berger, ředitel Národního zemědělského muzea v Ostravě.

V hlavní části online prohlídky si návštěvníci projdou v chronologické ose dějiny pivovaru, které jsou doplněny o tematickou složku. Celému prostoru navíc dominuje kopie sochy boha Radegasta. Autorem původního originálu ze 30. let je slavný sochař Albín Polášek. V roce 1998 uhradil pivovar Radegast náklady na zhotovení žulové kopie sochy, která dosud stojí na vrcholu Radhoště.

Mezi technické zajímavosti online výstavy patří zejména čtyřjehlový plnič piva do starých hliníkových sudů, kvasničná vana, průtokový paster či korunkovačka. K vidění je také původní logo pivovaru o rozměrech 385 x 200 cm, které viselo v Nošovicích od roku 1974 do roku 2019, a jehož autor zůstává neznámý. Poslední část virtuální expozice propojuje tématiku dějin pivovaru Radegast s jeho předchůdci a také zavede návštěvníky k šesti vitrínám, kde jsou instalovány vybrané výrobky, pivní sklo, pivety a další propriety od roku 1971 do současnosti.

Zavřít reklamu

Elektrické skútry BeRider hledají další vylepšení pomocí Hackathonu

Starší článek

Zlatý bažant s retro pivem ovládl YouTube Works

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.