Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

5. 3. 2021 16:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé problematice finanční gramotnosti, má na starosti kreativní tým marketingové agentury We Are Signature.

V rámci celé kampaně se kromě informativních videí s Kovym připravily i krátké upoutávky nebo oblíbený Q&A rozhovor o investování. “Kovy pro nás byla jasná volba. Nejen z hlediska záběru a témat jeho videí, ale také z hlediska zásahu a cílové skupiny. A navíc platformu Portu sám aktivně víc než rok využívá a zná její rozhraní,“ říká Tereza Fišer head of marketing & managing partner We Are Signature . Kampaň běží na sociálních sítích Facebook a Instagram, PPC kampaně na Google, Seznamu a klade za cíl vymýtit nejrůznější předsudky o investování

“Rád si vybírám spolupráce, které mají přesah, komunikují něco hodnotného a zároveň se jedná o produkt nebo službu, se kterou mám osobní zkušenost. Kampaň má za primární cíl šířit osvětu a zlepšovat finanční gramotnost. A jen málokteré téma je v dnešní době důležitější,” dodává ke spolupráci Kovy.

Kreativní a strategické uchopení: Kristýna Szkanderová a Tereza Fišer 

Influencer marketing: Tereza Fišer

Grafické zpracování: Vojtěch Petr

Výkonnostní kampaně: Mária Petrášová 

Copywriting tým: Natálie Mayahová, Tereza Winklerová, Gabriela Michálková

Produkční část: Tereza Fišer a Adam Helma

Výběr a zajištění propojení online kampaně s offline: Kristýna Szkanderová

PR zastoupení: Lucie van Koten, Veronika Poláková

Foto: Portu

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení