Foto: Kogi CON

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

1. 3. 2021 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji SAZKAmobil či Zonky.

Pavel Kuhn stojí za transformacemi a rozvojem firem, jako jsou například virtuální operátor SAZKAmobil, P2P platforma Zonky, digitální pojišťovací makléř Rixo nebo online nástroj pro sběr zpětné vazby Surfey.

Během transformace těchto firem aplikoval strategické propojení firemní kultury s vývojem digitálních inovací, případně s disrupcí celého odvětví. „Úspěch všech transformačních projektů, které jsem vedl, spočíval v kontinuálním důrazu na firemní kulturu, v jejím důsledném rolování do celé firmy a v práci s lidmi,” vysvětluje Pavel Kuhn.

Podle něj se malé úspěšné firmy založené na nadšení členů týmu spolu s růstem potýkají s problémy v komunikaci a s budováním hierarchie a systematičnosti ve firmě. „V Kogi CON jsme vyvinuli metodiku, která nám umožňuje měřit stávající a definovat chtěnou firemní kulturu. Nad rámec toho umíme vybrat a změřit ty správné drivery, které maximalizují šanci na úspěšnou firemní transformaci,“ tvrdí Kuhn.

Společnost Kogi CON vyvinula metodiku měření firemní kultury a souvisejících stimulů. Vedle toho se soustředí na zákaznické zkušenosti a digitalizaci, věnuje se vzdělávání i rozvoji datové analýzy. Klientům pomocí práce s firemní kulturou zvyšuje výkonnost, snižuje odchodovost klíčových lidí a zavádí systémovou práci s inovacemi.

Foto: Kogi CON

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení