Foto: Datart

Obchodníci v pandemii rekonstruují. Hluché období využil například Datart

30. 3. 2021 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Většina prodejen je zavřená. Některé fungují jako výdejny. Ale ani hrstka těch otevřených nezažívá zrovna nákupní boom. Mnozí obchodníci se proto rozhodli poloprázdné prostory zvelebit a připravit na zákazníky, kteří se už nemohou dočkat konce pandemie. Rekonstruuje například řetězec s elektrem Datart, nový moderní koncept má i prodejna Sportisimo v pražském Palladiu. Za provozu se postupně převlékají také optiky GrandOptical nebo chovatelské potřeby Super zoo.

Datart si od vylepšení prodejen slibuje například výhodnější propojení s e-shopem. Využili jsme období zavřených prodejen pro úpravy některých z nich. Kompletně jsme zrekonstruovali například jihlavskou a zlínskou prodejnu, nového kabátu se brzy dočká také pražská prodejna v OC Plaza. Ve více něž dvaceti obchodech jsme upravili výdejní místa nebo je budeme doplňovat o vyvolávací terminály pro rychlejší a pohodlnější odbavení zákazníků, říká Eva Kočicová, tisková mluvčí Datart.

Koncept prodejen je podle ní navržen tak, aby byl Datart dobře fungujícím multikanálovým prodejcem. Doplňuje, že obchody poskytují odborné poradenství, nabízejí zážitek z nakupování a zároveň jsou místem pro rychlé vyzvednutí zboží objednaného v e-shopu. Interiér je výsledkem spolupráce oddělení marketingu, expanze a několika externích českých dodavatelů. Na jednotný celkový vzhled prodejen dohlíží projektový manažer oddělení expanze značky Datart, dodává Kočicová. Datart má v Česku více než stovku obchodů.

PSALI JSME
GrandOptical otevřela prodejnu v Palladiu. Představila koncept Top store

Značka GrandOptical společnosti GrandVision otevřela první prodejnu v novém konceptu Top store v pražském obchodním centru Palladium už v listopadu loňského roku. Top store přináší zcela nový koncept prodejen GrandOptical s moderní vyšetřovnou, zdravotnickým zařízením pro měření zraku a aplikaci kontaktních čoček a speciálně pro Palladium i dílnu pro zhotovení brýlí na počkání. V této podobě konceptu se již odrážejí všechny naše dlouholeté mezinárodní zkušenosti špičkových odborníků na zrak, sdělila před časem MaM Kateřina Urbánková, manažerka odpovědná za rozvoj GrandOptical.  

V novém konceptu prodejen Sportisimo jde zase především o emoce a stejně jako v případě Datartu propojení online a offline světa. K tomu slouží například QR kódy na čelech gondol, edukace na obrazovkách nebo kiosky na sloupech. Novou prodejnu realizovala společnost Moris design.

U chovatelských prodejen Super zoo prošlo loni přeměnou na Super zoo 4. generace dvacet obchodů. Některé nyní nabízejí i službu psího salonu.

VÍCE ZDE
Super zoo chce do pěti let čtvrtinu trhu. Ztrojnásobuje investice do marketingu

Foto: Datart

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.