Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

Náš Region pokrývá i Pardubický, Královéhradecký a Jihočeský kraj

Redakce MAM17. 3. 202117. 3. 2021

Společnost A 11 přidává tři nové mutace svých bezplatných novin Náš Region. Přiblížila se tak svému plánu během několika příštích měsíců dokončit pokrytí celé České republiky. Náš Region Pardubicko, Královéhradecko a Jihočeský kraj vyjdou poprvé ve čtvrtek 18. března 2021 v průměrných tištěných nákladech 130 000 kusů na vydání.

Distribuovány budou pomocí kamelotů na frekventovaných místech v okresních městech, na úřadech, v infocentrech nebo ve vybraných maloobchodních sítích. „I přes nepříznivou situaci způsobenou pandemií nepolevujeme v naší snaze pokrýt zbytek České republiky. Náš Region je zavedená a všeobecně známá značka, což nám vstup do nových okresů a krajů ulehčuje,“ doplnil ředitel vydavatelství A 11 Aleš Zavoral.

Náš Region vychází jako týdeník v Praze a Brně, jako čtrnáctideník pro Příbramsko, Berounsko, Prahu-jih a Prahu-západ a jako měsíčník v ostatních okresech ve Středočeském kraji, Libereckém kraji, Ústeckém kraji, Karlovarském kraji, v Plzni, Jihočeském kraji, Pardubickém kraji, Královéhradeckém kraji nebo na Vysočině.

PSALI JSME
Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá zlaté časy

Zavřít reklamu

Agentura Scholz & Friends se mění na S5IVE

Starší článek

Petr Havlíček po roce odchází z Dentsu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.