Foto: Nemocnice Slaný

Nemocnice Slaný spustila vlastní kampaň na podporu očkování

12. 3. 2021 16:03

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Projekt #opetspolu propaguje očkování jako jedinou cestu k návratu do normálního života. Duchovním otcem kampaně je mladý lékař interního oddělení nemocnice Matěj Falc.

K zahájení kampaně #opetspolu natočila Nemocnice Slaný s pomocí profesionálů z České televize, herců z Divadla Ungelt a dalších známých osobností videa, jejichž cílem je přesvědčit nerozhodnuté, že očkování má smysl. Bez nároku na honorář se zapojili například David Koller, Jitka Smutná, Taťjana Medvecká, Martin Písařík, Petr Vacek a Milan Hein.

„Ve svém volném čase a zadarmo pomohli videa vytvořit profesionálové z České televize, herci z divadla Ungelt a další osobnosti. Vedle nich ve videích účinkují lékaři z našeho covid týmu. Videa mají dvě rovnocenné verze – jedna je s osobnostmi, druhá s covidovými lékaři. Nabízíme je zcela volně k šíření médiím a dalším komunikačním kanálům, které budou ochotny je sdílet,“ říká ředitel Nemocnice Slaný Štěpán Votoček.

Do projektu se vedle Falce zapojili další lékaři Nemocnice Slaný, kteří poslední měsíce zasvětili spolu s dalšími kolegy péči o pacienty s covid-19. Jsou mezi nimi Blažej Rácz, Danica Weissová, Sebastian Urbanec, Tomáš Drasnar či Štěpán Votoček. Režie obou spotů se ujala Eliška Faeklová, hlavním kamaremanem byl Filip Havelka, produkci měli na starosti Vojtěch Svoboda, Martin Šmejkal a Ivana Kubešová, organizaci Martin Šturm. (kompletní kredity najdete u videí).

Foto: Nemocnice Slaný

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.