Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Nemocnice Slaný
Marketing

Nemocnice Slaný spustila vlastní kampaň na podporu očkování

Jakub Křešnička12. 3. 202113. 3. 2021

Projekt #opetspolu propaguje očkování jako jedinou cestu k návratu do normálního života. Duchovním otcem kampaně je mladý lékař interního oddělení nemocnice Matěj Falc.

K zahájení kampaně #opetspolu natočila Nemocnice Slaný s pomocí profesionálů z České televize, herců z Divadla Ungelt a dalších známých osobností videa, jejichž cílem je přesvědčit nerozhodnuté, že očkování má smysl. Bez nároku na honorář se zapojili například David Koller, Jitka Smutná, Taťjana Medvecká, Martin Písařík, Petr Vacek a Milan Hein.

„Ve svém volném čase a zadarmo pomohli videa vytvořit profesionálové z České televize, herci z divadla Ungelt a další osobnosti. Vedle nich ve videích účinkují lékaři z našeho covid týmu. Videa mají dvě rovnocenné verze – jedna je s osobnostmi, druhá s covidovými lékaři. Nabízíme je zcela volně k šíření médiím a dalším komunikačním kanálům, které budou ochotny je sdílet,“ říká ředitel Nemocnice Slaný Štěpán Votoček.

Do projektu se vedle Falce zapojili další lékaři Nemocnice Slaný, kteří poslední měsíce zasvětili spolu s dalšími kolegy péči o pacienty s covid-19. Jsou mezi nimi Blažej Rácz, Danica Weissová, Sebastian Urbanec, Tomáš Drasnar či Štěpán Votoček. Režie obou spotů se ujala Eliška Faeklová, hlavním kamaremanem byl Filip Havelka, produkci měli na starosti Vojtěch Svoboda, Martin Šmejkal a Ivana Kubešová, organizaci Martin Šturm. (kompletní kredity najdete u videí).

Zavřít reklamu

Devět grafických trendů pro rok 2021

Starší článek

Svět (ne)skutečného retailu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.