Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Média

Mediální prostor k očkovací kampani nakoupí ministerstvu Remmark

Irena Buřívalová30. 3. 202131. 3. 2021

AKTUALIZOVÁNO Výběrové řízení ministerstva zdravotnictví pro nákup mediálního prostoru k očkovací kampani vyhrála společnost Remmark. Smlouva na zakázku ve výši 50 milionů korun byla podepsána dnes. Kampaň odstartuje 12. dubna.

MAM informaci potvrdili CEO Remmark Roman Heřman a bývalý výkonný ředitel TV Barrandov a vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa Daniel Köppl, který pomáhá resortu s komunikací. Děje se tak ve chvíli, kdy finišuje příprava kampaně iniciativy Cesta ven, která má ještě více Čechů přesvědčit o nutnosti očkování. Resort Remmark vybral v jednacím řízení bez uveřejnění. Ministerstvo se při přípravě tendru spojilo s Asociací mediálních agentur (ASMEA), která pomohla s návrhem mediatypů a parametry výběrového řízení.

Ve výběrovém řízení na nákup mediálního prostoru byla hodnocena nejen jednotková cena (CPP, CPT), ale i kvalitativní parametry mediálního mixu (reach, počty unikátních uživatelů či auditované náklady). Vzhledem k hodnoticím kritériím mohou být v kampani využita média měřená standardními výzkumy sledovanosti (TV metry, Media projekt, Radio projekt, Netmonitor), tedy média, u kterých je jejich dosah doložitelný výzkumy s „one currency“ standardy.

„Chceme velmi poděkovat mediálním domům, které se rozhodly na naši žádost podpořit tuto celospolečensky potřebnou kampaň velmi vstřícnými podmínkami a nabídly pro realizaci kampaně nadstandardní součinnost z hlediska pružného plánování i cenové úrovně, čímž se významně zvýší dosah a frekvence kampaně,“ sdělil MAM Roman Heřman, člen představenstva Remmarku. 

„Příležitost poskytnout prostor do dlouho očekávané mediální kampaně dostanou média, která splňují parametry zadavatele a přispějí k naplnění garantovaných mediálních ukazatelů“, doplnil Jiří Tošer, který má kompletní plánování kampaně v Remmarku na starosti s tím, že termín zahájení kampaně je plánováno na 12. dubna. K tomuto datu bude kampaň k vidění v televizi, v tisku, na zpravodajských portálech a v rádiích. Detailní plán se podle Remmarku bude připravovat v nejbližších dnech.

PSALI JSME
MZd nakupuje prostor pro očkovací kampaň. V médiích utratí 50 milionů korun

Polovina celkové částky (25 milionů korun včetně DPH) je určena na nákup prostoru pro televizní spot v délce 30 sekund na minimálně dvou stanicích. Na tištěné celostrany chce resort vyčlenit 10,7 milionu korun, 8 milionů korun má putovat do online na zpravodajské weby, na celoplošné a regionální rozhlasové stanice půjdou 4 miliony korun a 2,3 miliony korun na OOH.

Remmark není ve veřejném sektoru žádným nováčkem. Reklamní prostor zajišťovala pro pražský magistrát nebo některé další resorty.

Zavřít reklamu

666 ďábelských tenisek s krví provokuje svět. Doufám, že vás to štve, říká autor

Starší článek

Bootiq získal majoritu v brněnské digitální agentuře Bluesoft

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.