Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Média

Mediální prostor k očkovací kampani nakoupí ministerstvu Remmark

Irena Buřívalová30. 3. 202131. 3. 2021

AKTUALIZOVÁNO Výběrové řízení ministerstva zdravotnictví pro nákup mediálního prostoru k očkovací kampani vyhrála společnost Remmark. Smlouva na zakázku ve výši 50 milionů korun byla podepsána dnes. Kampaň odstartuje 12. dubna.

MAM informaci potvrdili CEO Remmark Roman Heřman a bývalý výkonný ředitel TV Barrandov a vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa Daniel Köppl, který pomáhá resortu s komunikací. Děje se tak ve chvíli, kdy finišuje příprava kampaně iniciativy Cesta ven, která má ještě více Čechů přesvědčit o nutnosti očkování. Resort Remmark vybral v jednacím řízení bez uveřejnění. Ministerstvo se při přípravě tendru spojilo s Asociací mediálních agentur (ASMEA), která pomohla s návrhem mediatypů a parametry výběrového řízení.

Ve výběrovém řízení na nákup mediálního prostoru byla hodnocena nejen jednotková cena (CPP, CPT), ale i kvalitativní parametry mediálního mixu (reach, počty unikátních uživatelů či auditované náklady). Vzhledem k hodnoticím kritériím mohou být v kampani využita média měřená standardními výzkumy sledovanosti (TV metry, Media projekt, Radio projekt, Netmonitor), tedy média, u kterých je jejich dosah doložitelný výzkumy s „one currency“ standardy.

„Chceme velmi poděkovat mediálním domům, které se rozhodly na naši žádost podpořit tuto celospolečensky potřebnou kampaň velmi vstřícnými podmínkami a nabídly pro realizaci kampaně nadstandardní součinnost z hlediska pružného plánování i cenové úrovně, čímž se významně zvýší dosah a frekvence kampaně,” sdělil MAM Roman Heřman, člen představenstva Remmarku. 

„Příležitost poskytnout prostor do dlouho očekávané mediální kampaně dostanou média, která splňují parametry zadavatele a přispějí k naplnění garantovaných mediálních ukazatelů“, doplnil Jiří Tošer, který má kompletní plánování kampaně v Remmarku na starosti s tím, že termín zahájení kampaně je plánováno na 12. dubna. K tomuto datu bude kampaň k vidění v televizi, v tisku, na zpravodajských portálech a v rádiích. Detailní plán se podle Remmarku bude připravovat v nejbližších dnech.

PSALI JSME
MZd nakupuje prostor pro očkovací kampaň. V médiích utratí 50 milionů korun

Polovina celkové částky (25 milionů korun včetně DPH) je určena na nákup prostoru pro televizní spot v délce 30 sekund na minimálně dvou stanicích. Na tištěné celostrany chce resort vyčlenit 10,7 milionu korun, 8 milionů korun má putovat do online na zpravodajské weby, na celoplošné a regionální rozhlasové stanice půjdou 4 miliony korun a 2,3 miliony korun na OOH.

Remmark není ve veřejném sektoru žádným nováčkem. Reklamní prostor zajišťovala pro pražský magistrát nebo některé další resorty.

×

666 ďábelských tenisek s krví provokuje svět. Doufám, že vás to štve, říká autor

Starší článek

Bootiq získal majoritu v brněnské digitální agentuře Bluesoft

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více