Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pilsner Urquell
Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Pavel Hejkrlík8. 3. 202111. 3. 2021

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální.

Od března letošního roku nahradí aluminiové fólie a plastové nálepky nahradí papírové etikety.  Díky tomu budou skleněné lahve plně recyklovatelné a pivovar tak ušetří více než sto tun odpadu za rok. Dříve používané hliníkové fólie a plastové nálepky znehodnocovaly papírový odpad z etiket odstraněných při mytí lahví. 

„Na všech našich lahvích končíme s alobalem a plastem. Pro naše zákazníky se to může zdát jako drobná změna na lahvi, ale přínos tohoto rozhodnutí pro životní prostředí je obrovský,“ doplňuje ke změně etiket Václav Berka, emeritní vrchní sládek pivovaru Pilsner Urquell. Každá tuna recyklovaného papíru ušetří 17 stromů, 1 500 litrů ropy, 2,5 metrů čtverečních skládky, 4 000 kilowatt energie a 28 000 litrů vody a pomůže tak k ochraně našeho životního prostředí. Distribuce plně recyklovatelných lahví Pilsner Urquell do obchodů začne 8. března. Změnu provází rozsáhlá kampaň z dílny agentury Triad. Stojí na myšlence, že i detail může být velká věc a každý krok na cestě za lepším životním prostředním se počítá. „Věříme tomu, že i detail může být velká věc. Důležitou roli v naší kampani proto hraje exekuce. Ta zapamatovatelnou formou ukazuje a zdůvodňuje změny, kterých by si spotřebitel sám možná ani nevšimnul,” říká kreativní ředitel Triadu Rado Jankovič.

Kampaň se v průběhu března objeví na televizních obrazovkách i v online médiích nebo obchodech. Značka ale připravuje i méně tradiční kanály. Ve spolupráci s českými i slovenskými designéry připravuje udržitelnou kolekci oblečení, díky které se lidé budou moci sami zapojit a podpořit organizace, které se zabývají ochranou životního prostředí.

„Kromě ekologického přínosu jsme citlivě inovovali i design lahví. Lahve jsme opatřili reliéfní ražbou zvanou embossing, která zdůrazňuje symboly značky. Tato technika je poprvé použita i v propracovaném a na trhu unikátním korunkovém uzávěru. Nový design také sjednocuje podobu lahví Pilsner Urquell ve všech zemích – lidé tak snadno poznají naše pivo v obchodech a restauracích po celém světě,“ říká Zuzana Dudová, senior brand manažer značky Pilsner Urquell.

S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva. Do roku 2030 by měla výroba Plzeňského Prazdroje dosáhnout uhlíkové neutrality.

×

Skvělé nápady se rodí i u piva

Starší článek

Šlechta mezi oříšky. Nutline se ukazuje na dobových portrétech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více