Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Monogram
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Jakub Křešnička4. 3. 20214. 3. 2021

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní legislativou v jiných oblastech. „Pokrytectví americké protidrogové politiky musí skončit,“ tvrdí.

„Marihuana je federálním zločinem. Dokonce i ve státech, kde sex zvířaty zločinem není.“

„Pokud si joint zapálíte plamenometem, v 17 státech vás zatknou, ale ne za ten plamenomet.“¨

„Ve dvou státech je legální psát SMS a řídit. V sedmnácti státech je nelegální kouřit marihuanu. Co stojí více životů?“

Například takovými sděleními upozorňuje na pokrytectví legislativy v USA nová kampaň marihuanového brandu Monogram, který koncem loňského roku uvedl ve spolupráci s The Parent Company na trh rapper Jay-Z, vlastním jménem Shawn Carter, manžel zpěvačky Beyoncé.

„Kampaň jsem vytvořil proto, abych dal prostor lidem, kteří jsou penalizováni za naprosto stejnou věc, na níž nyní vydělávají investoři profitující z rostoucího legálního byznysu s marihuanou. Příliš často totiž zapomínáme na reálné osoby, kterým tato zastaralá legislativa narušila jejich normální život i budoucnost,“ uvedl Jay-Z k projektu.

Meet Bryan.

Sentenced to 15 years for a marijuana crime.

Sharing a prison with violent offenders who served less time for unspeakable crimes.

All while states slowly relaxed cannabis laws.

This is his hypocrisy story. @monogramcompany pic.twitter.com/GabcYjISGT

— Mischief @ NFA (@mischief_usa) March 1, 2021

Na černobílých vizuálech s působivě zachyceným kouřem jsou totiž zobrazení skuteční lidé zasažení americkými protidrogovými zákony. Ty navíc podle rappera i mnoha expertů neúměrně dopadají na černochy a další minority. „Válka s drogami zafungovala, pokud byl jejím cílem systematický rasismus,“ upozorňuje například jeden z claimů.

Na kreativě kampaně, která běží digitálně, na sociálních sítích a na venkovních nosičích v Los Angeles, San Francisku, Chicagu, New Yorku, Washingtonu a Miami, spolupracovala agentura Mischief @ No Fixed Adress. V plánu je také její rozšíření do dalších měst do konce března.

Zavřít reklamu

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Starší článek

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.