Foto: ČMA

Jan Vocel je PR manažerem České manažerské asociace

10. 3. 2021 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dříve působil v komunikační agentuře Ewing a Asociaci nestátních neziskových organizací v České republice. V České manažerské asociace (ČMA) se tak rozšiřuje mediální úsek, jenž v posledních měsících prochází velkou generační obměnou.

„Mým hlavním úkolem pro nejbližší měsíce bude zajistit mediální podporu pro každoroční soutěž Manažer roku a nastavit komunikační kanály asociace tak, aby byly naše akce během pandemie covidu-19 snadno dostupné,“ představil své plány Jan Vocel.

„Chceme efektivněji komunikovat s našimi členy i mediálním světem a dát o sobě mnohem více vědět,“ uvedl výkonný ředitel ČMA Ivo Gajdoš. K tomu chce asociace intenzivněji využívat moderní komunikační kanály. „Pandemie covidu-19 bohužel všechna naše školení, networkingy a porady uvrhla do online prostředí. Pracujeme tak na internetovém studiu, které zajímavou formou zastoupí osobní setkávání s našimi podnikatelskými osobnostmi,“ dodal Jan Vocel.

Česká manažerská asociace sdružuje manažery, podnikatele a lídry, jimž vytváří podmínky pro rozvíjení osobních dovedností a výměnu zkušeností. Její Rada expertů a ambasadoři se v otevřených výzvách obracejí na vládu, manažery a podnikatele, aby například upozornili na potřebu ekonomického restartu České republiky. ČMA také spolupracuje s řadou organizací a institucí, jako je Czech Institute of Directors a CZECH TOP 100. Je spoluzakladatelkou České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a členkou evropské asociace CEC European Managers, zastupující přes milion manažerů napříč Evropou. Už 28 let pořádá soutěž Manažer roku.

Foto: ČMA

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.