Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČMA
Lidé

Jan Vocel je PR manažerem České manažerské asociace

Jakub Křešnička10. 3. 202110. 3. 2021

Dříve působil v komunikační agentuře Ewing a Asociaci nestátních neziskových organizací v České republice. V České manažerské asociace (ČMA) se tak rozšiřuje mediální úsek, jenž v posledních měsících prochází velkou generační obměnou.

„Mým hlavním úkolem pro nejbližší měsíce bude zajistit mediální podporu pro každoroční soutěž Manažer roku a nastavit komunikační kanály asociace tak, aby byly naše akce během pandemie covidu-19 snadno dostupné,“ představil své plány Jan Vocel.

„Chceme efektivněji komunikovat s našimi členy i mediálním světem a dát o sobě mnohem více vědět,“ uvedl výkonný ředitel ČMA Ivo Gajdoš. K tomu chce asociace intenzivněji využívat moderní komunikační kanály. „Pandemie covidu-19 bohužel všechna naše školení, networkingy a porady uvrhla do online prostředí. Pracujeme tak na internetovém studiu, které zajímavou formou zastoupí osobní setkávání s našimi podnikatelskými osobnostmi,“ dodal Jan Vocel.

Česká manažerská asociace sdružuje manažery, podnikatele a lídry, jimž vytváří podmínky pro rozvíjení osobních dovedností a výměnu zkušeností. Její Rada expertů a ambasadoři se v otevřených výzvách obracejí na vládu, manažery a podnikatele, aby například upozornili na potřebu ekonomického restartu České republiky. ČMA také spolupracuje s řadou organizací a institucí, jako je Czech Institute of Directors a CZECH TOP 100. Je spoluzakladatelkou České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a členkou evropské asociace CEC European Managers, zastupující přes milion manažerů napříč Evropou. Už 28 let pořádá soutěž Manažer roku.

Zavřít reklamu

Nahá pravda. Telly v jarní kampani prý nic neskrývá

Starší článek

Facebook spouští s WHO kampaň proti covidovým fake news

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.