Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČMA
Lidé

Jan Vocel je PR manažerem České manažerské asociace

Jakub Křešnička10. 3. 202110. 3. 2021

Dříve působil v komunikační agentuře Ewing a Asociaci nestátních neziskových organizací v České republice. V České manažerské asociace (ČMA) se tak rozšiřuje mediální úsek, jenž v posledních měsících prochází velkou generační obměnou.

„Mým hlavním úkolem pro nejbližší měsíce bude zajistit mediální podporu pro každoroční soutěž Manažer roku a nastavit komunikační kanály asociace tak, aby byly naše akce během pandemie covidu-19 snadno dostupné,“ představil své plány Jan Vocel.

„Chceme efektivněji komunikovat s našimi členy i mediálním světem a dát o sobě mnohem více vědět,“ uvedl výkonný ředitel ČMA Ivo Gajdoš. K tomu chce asociace intenzivněji využívat moderní komunikační kanály. „Pandemie covidu-19 bohužel všechna naše školení, networkingy a porady uvrhla do online prostředí. Pracujeme tak na internetovém studiu, které zajímavou formou zastoupí osobní setkávání s našimi podnikatelskými osobnostmi,“ dodal Jan Vocel.

Česká manažerská asociace sdružuje manažery, podnikatele a lídry, jimž vytváří podmínky pro rozvíjení osobních dovedností a výměnu zkušeností. Její Rada expertů a ambasadoři se v otevřených výzvách obracejí na vládu, manažery a podnikatele, aby například upozornili na potřebu ekonomického restartu České republiky. ČMA také spolupracuje s řadou organizací a institucí, jako je Czech Institute of Directors a CZECH TOP 100. Je spoluzakladatelkou České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a členkou evropské asociace CEC European Managers, zastupující přes milion manažerů napříč Evropou. Už 28 let pořádá soutěž Manažer roku.

×

Nahá pravda. Telly v jarní kampani prý nic neskrývá

Starší článek

Facebook spouští s WHO kampaň proti covidovým fake news

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více