Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hecht
Marketing

Hecht vstupuje na rostoucí trh pet food. Představuje značku Prominent

Jakub Křešnička11. 3. 202111. 3. 2021

Ucelená řada prémiového krmiva pro psy a kočky bude dostupná v síti prodejen Hecht a v jejím e-shopu. V dubnu vstup Prominenta na trh doplní televizní kampaň.

Síť prodejen Hecht rozšiřuje svoji nabídku, která z ní dělá především „specialistu na zahradu“, o novou značku krmiva pro domácí mazlíčky Prominent. Krmivo je vyráběné výhradně v České republice. Cílí na chovatele psů a koček, kteří hledají krmivo s vyváženým poměrem příznivé ceny a kvalitních surovin. Řady pro psy a kočky jsou rozdělené podle velikostí, potřeb a životního období mazlíčků.

Dostupné budou přes e-shop společnosti a exkluzivně v síti prodejen Hecht. Vstup novinky na trh pak podpoří v dubnu a květnu televizní kampaň, kterou společnost připravuje.

„Na receptuře krmiva Prominent se pracovalo skutečně dlouho a pečlivě. Jedná se o krmivo s významným zastoupením čerstvého masa, díky kterému je chutné. Zároveň obsahuje důležité živiny, vitamíny a minerály. Dále lososový olej, který podporuje kvalitu srsti a kůže, glukosamin a chondroitin-sulfát pozitivně ovlivňující pohybový aparát zvířete, pšeničné klíčky pro posílení imunity, kořen z juky pro vyvázání střevních plynů a podporu činnosti jater a ledvin nebo čekankový kořen, který podporuje trávicí systém zvířete a detoxikuje trávicí trakt,“ říká Kateřina Gottfriedová, zástupce značky Prominent.

Trh s potřebami pro domácí mazlíčky prakticky kontinuálně roste. Podle zjištění společnosti Nielsen utratili Češi mezi srpnem 2019 a červencem 2020 v maloobchodě za krmivo 5,6 miliardy korun. Například největší tuzemský výrobce pet food, společnost Vafo Praha očekává i pro celý rok 2020 růst tržeb o zhruba dvacet procent. To se v době dopadů krize způsobené pandemií podaří málokomu.

Není proto divu, že mají o svůj díl zisků na rostoucím trhu zájem další a další hráči, ač jsou zde etablované významné značky jako Brit či Carnilove (z portfolia Vafo), Purina, Pedigree, Whiskas či Calibra. Ani ne před rokem – v květnu 2020 – uvedla na trh vlastní značku prémiového krmiva pro psy a kočky Finevo společnost Hornbach.

Čtěte také
Humanizace mazlíčků pokračuje. Mají granule v bio kvalitě i raw produkty

×

Fury založil slibovanou novou agenturu. Jmenuje se Darwin and the Machines

Starší článek

Adaptace a nové technologie pomohly během lockdownu Starbucks i Fordu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více