Foto: Beneš&Michl

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

3. 3. 2021 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Grafická a webová agentura Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku 2012 dodává grafiku vstupenek, kalendářů či billboardů.

V rámci nadcházející sezóny se připravují nejen reklamní plochy, ale také permanentky, parkovací i VIP karty. „Jako první věc, která se pravidelně realizuje, jsou fanouškovské permanentky a venkovní reklamní plochy, především billboardy a citylighty,“ vysvětluje proces Jan Beneš, Art Director, Beneš & Michl.

Design dresu obvykle spadá přímo pod výrobce, a tedy nadnárodní značky. Prvoligový fotbalový klub FC Viktoria Plzeň od nové sezóny 2020 změnila partnera a nyní jej má na starosti italská firma. „Provádíme analýzu a rešerši předních evropských klubů. I oni pravidelně procházejí vývojem, a my s nimi musíme držet tempo, a aktuální trendy reflektovat v nadcházející sezóně. Nový vizuál ladíme, zkoušíme různá použití, posouváme trendy ještě dál, až doladíme finální variantu, která může spolehlivě reprezentovat prvoligový klub,“ dodává Beneš.

Foto: Beneš&Michl

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení