Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Facebook
Marketing

Facebook spouští s WHO kampaň proti covidovým fake news

Irena Buřívalová10. 3. 202110. 3. 2021

Společnost Facebook ve spolupráci se Světovou zdravotnickou organizací (WHO) spouští novou kampaň s názvem “Společně proti dezinformacím o onemocnění Covid-19”. Bude dostupná všem uživatelům napříč Evropskou Unií, ve Velké Británii a na Islandu, ale také v Turecku a v širším regionu Blízkého východu a Afriky. Podle průzkumů nejvíce dezinformací vzniká právě na této sociální síti.

Základem je infografika s tipy, jak rozpoznat falešné zprávy. U příležitosti spuštění kampaně přichází Facebook i se speciální webovou stránkou dostupnou v angličtině, francouzštině, italštině, němčině, španělštině, polštině a turečtině, která bude obsahovat informace o tom, jak se sociální síť vyrovnává s falešnými zprávami na svých platformách.

Podle nedávné analýzy společnosti Newton Media, která se zaměřila na zdroj debat o očkování, přesáhly v Česku diskuse o koronaviru za více než rok trvání epidemie hranici 11 milionů příspěvků, desetinu přitom tvoří zmínky o očkování. Společnost zjistila, že nejvíce se na téma diskutuje právě na Facebooku. Největší počty sdílení pak mají příspěvky Tomio Okamury (SPD). I podle čerstvého průzkumu digitální společnosti AdColony (na datech z regionu EMEA) je nejvíce fake news na Facebooku. Registruje je tam 46 procent spotřebitelů. Na druhém místě je YouTube s 23 procenty a Google (22 %).

Čtěte také:
Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

Boj proti dezinformacím je v Česku čím dál aktuálnější. Minulý týden například odmítač roušek, poslanec Lubomír Volný (SPD), na sociální síť umístil příspěvek navázaný na článek serveru Aeronet, který spekuloval o možnosti roznášení britské mutace viru přepravní společností DHL. „Společnost DHL Express Česká republika se důrazně vymezuje proti zavádějícím a konspiračním informacím, které byly zveřejněny na webových stránkách serveru Aeronet dne 4. března 2021 a dále sdíleny na sociálních sítích,“ píše se v tiskovém prohlášení společnosti, která nyní zvažuje právní kroky.

Zavřít reklamu

Jan Vocel je PR manažerem České manažerské asociace

Starší článek

Event Fest už za necelé dva týdny. Letos proběhne celý online

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.