Foto: Maple Bear

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

1. 3. 2021 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se ke globální síti přidali formou franšízy. Brand si pro komunikaci vybral PR agenturu EMD consultants.

„Je pro nás čest, že můžeme podpořit expanzi kanadského lídra v dvojjazyčném vzdělávání na český trh. V prvním stádiu komunikace bude naším úkolem oslovit potenciální místní franšízanty. Věřím, že náš klient nabízí zajímavou obchodní příležitost,” uvedl ředitel EMD consultants Milan M. Deutsch s tím, že B2B kampaň se zaměří především na ekonomická média.

Globální síť Maple Bear nyní působí ve 28 zemích po celém světě a její součástí je více než 530 škol a školek, které nabízejí dvojjazyčný kanadský model vzdělání pro více než 41 000 studentů ve věku od šesti měsíců do 18 let. Po úspěšném vstupu do Bulharska, Rumunska, Albánie, Srbska a Chorvatska, Maple Bear nyní plánuje další expanzi a hledá partnery také v Čechách a dalších zemích střední a východní Evropy.

Foto: Maple Bear

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.