Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Maple Bear
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Redakce MAM1. 3. 20211. 3. 2021

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se ke globální síti přidali formou franšízy. Brand si pro komunikaci vybral PR agenturu EMD consultants.

„Je pro nás čest, že můžeme podpořit expanzi kanadského lídra v dvojjazyčném vzdělávání na český trh. V prvním stádiu komunikace bude naším úkolem oslovit potenciální místní franšízanty. Věřím, že náš klient nabízí zajímavou obchodní příležitost,” uvedl ředitel EMD consultants Milan M. Deutsch s tím, že B2B kampaň se zaměří především na ekonomická média.

Globální síť Maple Bear nyní působí ve 28 zemích po celém světě a její součástí je více než 530 škol a školek, které nabízejí dvojjazyčný kanadský model vzdělání pro více než 41 000 studentů ve věku od šesti měsíců do 18 let. Po úspěšném vstupu do Bulharska, Rumunska, Albánie, Srbska a Chorvatska, Maple Bear nyní plánuje další expanzi a hledá partnery také v Čechách a dalších zemích střední a východní Evropy.

Zavřít reklamu

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá zlaté časy

Starší článek

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.