Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bluesoft
Marketing

Bootiq získal majoritu v brněnské digitální agentuře Bluesoft

Redakce MAM31. 3. 202131. 3. 2021

Technologická společnost Bootiq dokončila akvizici majoritního podílu v brněnské digitální agentuře Bluesoft, která vyvíjí webové aplikace a e-shopy na míru na platformě Kentico. Minoritní podíly si zachovali původní zakladatelé Jiří Barbořík a Jakub Hanák (na snímku vlevo), kteří nadále budou firmu řídit. 

Mezi klienty Bluesoft patří například Sazka, CzechInvest, Walmark, Carlsberg, Cyrrus, deceuninck nebo Bank Austria, přičemž roční obrat dosahuje téměř 40 milionů korun. „Akvizicí Bluesoftu se rozšiřujeme nejen o další skvěle sehraný tým špičkových expertů, ale rovněž posilujeme svoje stávající kompetence v implementaci řešení od společnosti Kentico. Na jejich systému běží řada špičkových webů předních českých i světových společností. V dnešní době se již žádný web ani e-shop nestaví na zelené louce–firmy naopak sahají po flexibilních a vyzkoušených řešeních, která plní jejich byznysové cíle. Díky akvizici tak posilujeme své kompetence o další ze špičkových technologií, mezi něž se řadí také e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby, strojové učení nebo IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO Bootiq.

Bluesoft vytváří webové projekty pro velké a střední společnosti z veřejného i soukromého sektoru v České republice, Velké Británii, Rakousku, Nizozemsku a dalších státech EU. Digitální agenturu založili v roce 2009 Jiří Barbořík a Jakub Hanák, kteří sami v Kenticu během studií pracovali jako vývojáři. Tyto zkušenosti pak uplatnili jako top partneři i v Bluesoftu, kde během patnáctileté spolupráce zpracovali stovky projektů na platformě Kentico a obě firmy tak vyrostly vedle sebe. Bluesoft má pobočky ve čtyřech evropských městech, a to v Brně, Praze, Vídni a v Londýně.

„Díky tomu, že jsme nyní součástí velké skupiny, vidíme příležitost nejen k rozšiřování tohoto řešení mezi další klienty, ale i doplnění stávajících služeb o další špičkové technologie dodávané v rámci Bootiq,”  říká Jiří Barbořík, CEO a spoluzakladatel Bluesoftu.

Bootiq dlouhodobě rozvíjí systém partnerství, který mu umožňuje dodávat inovativní řešení od technologických lídrů Tableau, Apify, Keboola či Gooddata. Stejně tak využívá jako partner osvědčený software známých korporací, mezi něž patří Atlassian, Microsoft nebo AWS. Díky akvizici má Bootiq má ve svých řadách 400 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 13 pobočkách v České republice a na Slovensku. Rovněž získal pozici zlatého partnera pro řešení Kentico, brněnský Bluesoft je jedničkou na českém trhu v nasazování tohoto systému. V minulosti se Bootiq rozšířil o vývojářskou agenturu Moonlake, dříve rovněž o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku patří k lídrům v dodávce SAP technologií.

Zavřít reklamu

Mediální prostor k očkovací kampani nakoupí ministerstvu Remmark

Starší článek

Coca-Cola spolupracuje s FleishmanHillard

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.