Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bluesoft
Marketing

Bootiq získal majoritu v brněnské digitální agentuře Bluesoft

Redakce MAM31. 3. 202131. 3. 2021

Technologická společnost Bootiq dokončila akvizici majoritního podílu v brněnské digitální agentuře Bluesoft, která vyvíjí webové aplikace a e-shopy na míru na platformě Kentico. Minoritní podíly si zachovali původní zakladatelé Jiří Barbořík a Jakub Hanák (na snímku vlevo), kteří nadále budou firmu řídit. 

Mezi klienty Bluesoft patří například Sazka, CzechInvest, Walmark, Carlsberg, Cyrrus, deceuninck nebo Bank Austria, přičemž roční obrat dosahuje téměř 40 milionů korun. „Akvizicí Bluesoftu se rozšiřujeme nejen o další skvěle sehraný tým špičkových expertů, ale rovněž posilujeme svoje stávající kompetence v implementaci řešení od společnosti Kentico. Na jejich systému běží řada špičkových webů předních českých i světových společností. V dnešní době se již žádný web ani e-shop nestaví na zelené louce–firmy naopak sahají po flexibilních a vyzkoušených řešeních, která plní jejich byznysové cíle. Díky akvizici tak posilujeme své kompetence o další ze špičkových technologií, mezi něž se řadí také e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby, strojové učení nebo IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO Bootiq.

Bluesoft vytváří webové projekty pro velké a střední společnosti z veřejného i soukromého sektoru v České republice, Velké Británii, Rakousku, Nizozemsku a dalších státech EU. Digitální agenturu založili v roce 2009 Jiří Barbořík a Jakub Hanák, kteří sami v Kenticu během studií pracovali jako vývojáři. Tyto zkušenosti pak uplatnili jako top partneři i v Bluesoftu, kde během patnáctileté spolupráce zpracovali stovky projektů na platformě Kentico a obě firmy tak vyrostly vedle sebe. Bluesoft má pobočky ve čtyřech evropských městech, a to v Brně, Praze, Vídni a v Londýně.

„Díky tomu, že jsme nyní součástí velké skupiny, vidíme příležitost nejen k rozšiřování tohoto řešení mezi další klienty, ale i doplnění stávajících služeb o další špičkové technologie dodávané v rámci Bootiq,”  říká Jiří Barbořík, CEO a spoluzakladatel Bluesoftu.

Bootiq dlouhodobě rozvíjí systém partnerství, který mu umožňuje dodávat inovativní řešení od technologických lídrů Tableau, Apify, Keboola či Gooddata. Stejně tak využívá jako partner osvědčený software známých korporací, mezi něž patří Atlassian, Microsoft nebo AWS. Díky akvizici má Bootiq má ve svých řadách 400 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 13 pobočkách v České republice a na Slovensku. Rovněž získal pozici zlatého partnera pro řešení Kentico, brněnský Bluesoft je jedničkou na českém trhu v nasazování tohoto systému. V minulosti se Bootiq rozšířil o vývojářskou agenturu Moonlake, dříve rovněž o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku patří k lídrům v dodávce SAP technologií.

×

Mediální prostor k očkovací kampani nakoupí ministerstvu Remmark

Starší článek

Coca-Cola spolupracuje s FleishmanHillard

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více