Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Konektor Place
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Redakce MAM2. 3. 20212. 3. 2021

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích a na sociálních sítích až do konce roku 2021. Získanou pozornost chce využít k šíření povědomí o pěstounské péči.

PR.Konektor v rámci kampaně na podporu pěstounské péče připravil sérii tiskových zpráv a v průběhu roku bude s osobními zážitky pěstounských rodin pracovat také formou placených výstupů. Konektor Social pak chystá kampaň na Facebooku, kde vytvořil stránku Noví pěstouni. Pro informace o pěstounské péči a zkušenosti pěstounských rodin Konektor připravil i microsite novipestouni.cz.

Kampaň začala již v lednu, kdy začali lidé v Praze potkávat plakáty oznamující start sitkomu Pěstouni. Agentury Konektor Social a PR.Konektor obstaraly pro fingovaný seriál hvězdné obsazení s herci Markem Němcem, Lucií Benešovou a Janou Strykovou a moderátorem Honzou Dědkem.
„Chtěli jsme jednoduchým způsobem komunikovat hlavní sdělení: pěstounství není komedie, ale stojí to za to. Zároveň jsme si kladli za cíl zaujmout i ty, kdo pěstounství nikdy nevěnovali pozornost. Připravili jsme proto focení s českými seriálovými hvězdami a navnadili diváky na zábavný sitkom ze života pěstounské rodiny,“ popisuje koncept Lukáš Bašta, head of content agentury Konektor Social.

Poslední lednovou středu pak měla proběhnout tisková konference ke startu seriálu. Namísto toho se účastníci dozvěděli, že jde o informační kampaň na podporu pěstounské péče. Radní hlavního města Prahy pro sociální politiku a zdravotnictví Milena Johnová zde vedle samotné kampaně představila i výsledky průzkumu o mýtech spojených s pěstounstvím.

„Čtvrtina Čechů uvažuje o přijetí dítěte do pěstounské péče a 94 procent lidí si myslí, že je pro dítě pěstounství lepší než ústavní péče. Jenže okolo pěstounské péče stále panuje spousta nejasností – a proto chceme dát lidem jasné a srozumitelné informace o všem, co s ní souvisí,“ vysvětluje Martin Hajný, senior PR konzultant z agentury PR.Konektor, která připravila mediální část kampaně.

Zavřít reklamu

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Starší článek

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.