Foto: Zoot

Zoot se vrací do Rumunska, vstupuje na chorvatský a slovinský trh

10. 2. 2021 10:02

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Módní e-shop Zoot vstupuje na tři evropské trhy najednou. Jedná se o Rumunsko, Chorvatsko a Slovinsko. Další e-shop skupiny Company New s názvem Different už působí v osmi zemích Evropy a ze zahraničí pochází kolem 70 procent jeho obratu. Zoot chce ve třech zmíněných zemích dosáhnout během letoška na obrat ve výši 85 milionů korun.

V Rumunsku firma začínala v roce 2015, ale vydržela tam jen tři roky. Poté se musela plně soustředit na potíže na českém trhu. Společnosti z této doby údajně zůstalo 100 000 zákazníků v databázi, sociální sítě a vcelku dobrá známost značky v hlavním městě Bukurešti.

PSALI JSME
Zoot chce mít do konce roku 150 partnerských výdejen. S těmi vlastními končí

„Obrovskou výhodou pro nás bylo, že jsme měli už prošlapanou cestu ze strany Differentu. Na celém projektu mě bavila ta startupová atmosféra, kde nic není problém. Máme i kompletně vybudovaný zákaznický servis, který ještě nebyl plně vytěžen Differentem, a tak Zoot začne využívat i tyto služby. Celým procesem expanze vlastně ukazujeme, že se nám podařilo dvě společnosti v rámci Company New propojit ve vcelku rychlém čase,“ uvádí Milan Polák, CEO Company New.

První fáze expanze začne vstupní komunikací o šíři sortimentu, který čítá 460 000 kusů skladem a 200 značek. Ve druhé fázi se společnost zaměří na komunikaci značky a ve třetí na hlavní konkurenční výhodu, což je síť Výdejen radosti a s ní spojená služba zkoušení rovnou při vyzvednutí. Počet výdejen na nových trzích zatím společnost nechtěla specifikovat, protože s partnery teprve jedná.

Foto: Zoot

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.