Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pilsner Urquell
Marketing

Zahraniční digitální aktivity Pilsner Urquell zajistí agentura Leo Burnett

Redakce MAM22. 2. 202122. 2. 2021

Společnost Asahi Europe & International si v tendru na zahraniční digitální aktivity svojí značky Pilsner Urquell vybrala agenturu Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe. Agentura bude pro značku nově zajišťovat kompletní digitální komunikaci od globální strategie a její adaptace na jednotlivých trzích po exekuci kreativních výstupů a správu kanálů na sociálních sítích. Na starost bude mít světové trhy mimo Česka a Slovenska.

Mezinárodního výběrového řízení, které se uskutečnilo na přelomu roku, se zúčastnilo pět agentur z tří zemí včetně dosavadní agentury Mustard. Leo Burnett pro Pilsner Urquell navrhla novou komunikační strategii zaměřenou na spotřebitele, která zohledňuje specifika jednotlivých trhů. Na přípravě komunikační strategie agentura spolupracovala se specialisty z dalších poboček Publicis Groupe.    

PSALI JSME
VIDEO: „Vánoce jsou, když jsme spolu.“ Pilsner Urquell uvedl spot od Young & Rubicam

„Cílem tendru bylo najít seniorní tým profíků, kteří nám pomohou nejen se strategií pro digitální a sociální média, ale především doručí kvalitní content šitý na míru současným a budoucím požadavkům digitálního prostředí. Pevně věříme, že se nám tohle vše podařilo najít v týmu, který nám agentura Leo Burnett postavila na míru našich požadavků,“ říká Luděk Baumruk, Marketing Director Global Brands, Asahi Europe & International  

„Pilsner Urquell je pro nás srdcová záležitost a na naší tendrové prezentaci to bylo myslím vidět. Těšíme se, že společně s klientem díky koncepční komunikaci podpoříme popularitu jeho vlajkové lodi po celém světě,“ říká Zdeněk Mikeš, Managing Director, Leo Burnett Praha.

×

Nejlepší e-shopy: vítězem soutěže Český Košík Roku je Astratex

Starší článek

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více