Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Twisto
Lidé

Za značku Twisto v Polsku a Česku odpovídá Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Redakce MAM9. 2. 20219. 2. 2021

Za značku Twisto v Polsku a České republice je odpovědná Agnieszka Jabłońska-Twaróg (35), která ve fintechové společnosti působí od roku 2019. Dosud byla jako ředitelka komunikace odpovědná za PR a komunikaci v polské pobočce. Během této doby stála mimo jiné za spuštěním aplikace Twisto a multiměnové karty na polském trhu a na starosti měla i dva ročníky největší studie o kvalitě UX internetových obchodů v Polsku – Košík roku.

Spolu s nástupem na pozici manažerky mezinárodní marketingové komunikace se Agnieszka Jabłońska-Twaróg stala vedoucí mezinárodního týmu a je zodpovědná za značku, sociální média, influencery a PR Twista v Polsku a České republice.

Do Twista nastoupila z agentury Clear Communication Group se specializací na PR pro finanční subjekty. Tam jako managing partner řídila probíhající projekty agentury a získávala nové klienty. Prováděla mediální školení (včetně školení pro Deloitte, PKP Cargo, PKL a další) a podporovala klienty v oblasti krizové komunikace.

PSALI JSME
Náborovou platformu Lusk vede Iveta Hutníková. Chce prohlubovat digitalizaci

Předtím působila jako tisková mluvčí a ředitelka kanceláře ministra na ministerstvu financí. Více než dva roky působila ve společnosti Polsat TV. Téměř dva roky pracovala také jako ekonomická novinářka v „Puls Biznesu“. Dříve získávala mimo jiné zkušenosti na TVN24. Je absolventkou žurnalistiky a politologie na Varšavské univerzitě a na Varšavské ekonomické škole.

Na konci roku 2020 se k týmu Twista připojila také Joanna Kasiedczak (24) za účelem posílení PR a sociálních médií v Polsku. Získala mimo jiné zkušenosti v marketingové agentuře MBridge – Marketing Expert, kde jako PR specialistka odpovídala za interní a externí komunikaci společnosti. Dříve téměř dva roky řídila PR aktivity pro finanční subjekty, včetně Wonga, Santander Consumer Bank a KIR. Je absolventkou žurnalistiky a sociální komunikace na univerzitě kardinála Stefana Wyszyńského ve Varšavě.

×

Vzniklo Sdružení českých firem venkovní reklamy. Bojuje proti „likvidační vyhlášce“

Starší článek

Hello bank! změnila komunikační koncept. Nově spolupracuje s agenturou Ogilvy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více