Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: YouTube Works
Akce

YouTube Works letos ocení nejlepší kampaně. Hlásit se lze do 22. února

Redakce MAM15. 2. 202114. 2. 2021

Už jen týden, do pondělí 22. února, mohou zájemci přihlašovat své práce do druhého ročníku soutěže YouTube Works. Poté soutěžní projekty zhodnotí porota.

„Porotci budou hledat případy, kdy byla platforma YouTube strategicky a efektivně využita k dosažení jasných obchodních a/nebo marketingových výsledků. Nezapomeňte správně prezentovat situaci. Srozumitelně uveďte své ukazatele KPI a další metriky, které pomohou porotcům porozumět vaší práci a nárokům vaší kategorie a trhu,“ píše se na webových stánkách soutěže, která je pro všechny přihlášené zdarma.

Vítězové budou vyhlášení v březnu, a to v sedmi kategoriích a udělena bude i Grand Prix. Tu si z prvního ročníku odnesla kampaň s Rytmusem pro Rexonu (Unilever) „Mesto je tvoje fitko“ od Zaraguzy CZ, pro níž zajišťovala média Mindhsare. Tato kampaň zvítězila také v kategorii Nejlepší kulturní dopad.

Partneři YouTube Works jsou: Digitální agentury / AKA (Česko), slovenská Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a Art directors club CR.

Letos se soutěží se v kategoriích:

· Nejlepší mediální strategie

· Nejlepší využití insights o publiku

· Nejlepší integrace YouTube

· Nejlepší sociální dopad pomocí YouTube

· Nejlepší využití YouTube pro výkonnostní marketing

· Nejlepší dlouhodobé používání YouTube

· Nejlepší spolupráce s influencerem

· Grand Prix

V porotě zasednou:

Tomáš Varga, CEO Central Europe, Publicis Groupe

Michal Pastier, group creative director, Zaraguza CZ/SK

Matouš Fridrich, creative director, Triad Advertising

Lenka Auerová, operations director, Adexpres

Hana Zachová, brand lead, Glami

Peter Michalka, adman, Respect APP

Adéla Krausová, managing directorka, WMC/Grey

Andrea Hurychová, managing directorka a zakladatelka, WeDigital

Pavel Flégl, creative director, Isobar

Anna Olvecka, head of client service, Performics

Daniel Kafka, CEO, Fragile media

×

Bellingcat pomocí nadšenců odkrývá světové kauzy

Starší článek

Media Bohemia získala Radio Zlín a Rock Max. Stanice si zachovají zaměření

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více