Foto: Pixabay.com

Sportovní svátek i reklamní přehlídka. Slavný Super Bowl odvysílá O2 TV

4. 2. 2021 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tradičně nejsledovanější televizní událost v USA neunikne ani českým fanouškům. Finále ligy amerického fotbalu odstartuje v neděli 7. února ve 23:30 v O2 TV na stanici Premier Sport. V letošním Super Bowlu se představí Tampa Bay Buccaneers, která bude mít jako první tým v historii výhodu domácího prostředí, a vítěz minulého ročníku Kansas City Chiefs.

V neděli od 23:30 čeká na fanoušky 45 minutové studio, které ve složení Jindřich Rajchl, Jan Štiegler, Ondřej Horák a Ladislav Fabo přinese kompletní předzápasový servis, včetně analytických rozborů a zajímavých postřehů. O poločase nebude chybět ani slavná halftime show, při které padají rekordy jak ve sledovanosti, tak ve vynaložených finančních částkách za reklamu. Odhaduje se, že cena televizní reklamy letos překoná všechny historické milníky, za 30 vteřin zaplatí inzerenti takřka šest milionů dolarů.

PSALI JSME
Zákazníky O2 TV letos čeká přechod na novou platformu

Super Bowl s pořadovým číslem 55 nabídne také souboj hvězdných quarterbacků. Na jedné straně pětadvacetiletý Patrick Mahomes z Kansas City, jenž patří mezi nejlépe placené sportovce světa, na straně druhé Tampa Bay s legendárním Tomem Bradym, pro kterého to bude rekordní desátá účast v Super Bowlu.

Bitva o krále NFL se uskuteční na stadionu Raymonda Jamese v Tampě na Floridě. Kvůli pandemii koronaviru bude výrazně omezena kapacita, do hlediště by se mělo dostat pouze 22 tisíc diváků.

Foto: Pixabay.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.