Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Marketing

Šílenství kolem respirátorů. O víkendu je v e-shopech shánělo přes 600 tisíc lidí

Redakce MAM22. 2. 202123. 2. 2021

Páteční vyhlášení nových pravidel pro nošení ochranných pomůcek v MHD nebo obchodech výrazně zvýšilo poptávku po respirátorech. Podle společnosti Shoptet, poskytovatele e-shopů, hledalo přes víkend respirátory na internetu téměř 600 tisíc lidí. Největší zájem je o balení po pěti a deseti kusech. Průměrná cena respirátorů FFP2 v e-shopech činí 22 korun za kus, u respirátorů třídy FFP3 potom 68 korun za kus. Hledanost nanoroušek se zvýšila čtrnáctkrát.

Víkendová hledanost respirátorů na internetu se i navzdory svému výraznému nárůstu nevyrovnala číslům z poloviny ledna, kdy se zprávy o jejich povinném využívání objevily poprvé. V tomto období totiž respirátory hledalo online zhruba 700 tisíc lidí. „I to je však jen poloviční poptávka oproti prvním dvěma dnům loňského března, kdy ochranné pomůcky vyhledávalo téměř jeden a čtvrt milionu lidí. Za celý loňský březen potom respirátory na internetu hledalo téměř dva a tři čtvrtě milionu lidí,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Poptávka bude větší než před rokem

Podobný zájem o respirátory jako o víkendu se projevuje i v pondělí , a je tedy pravděpodobné, že aktuální hledanost přesáhne tu z loňského března. Průměrná cena respirátorů s třídou ochrany FFP2 se v internetových obchodech aktuálně pohybuje na úrovni 22 korun za kus. V případě respirátorů typu FFP3 dosahuje průměrná cena dokonce 68 korun za kus. Nejoblíbenější jsou balení po pěti a také deseti kusech respirátorů.

Například hledanost nanoroušek, které by měly sloužit jako alternativa respirátorům nebo dvěma rouškám současně, zvýšila aktuální opatření ještě více než u respirátorů. „Z týdne na týden se hledanost nanoroušek zvýšila čtrnáctinásobně a jen v pátek je na internetu hledalo téměř 120 tisíc lidí. Jejich průměrná cena aktuálně činí zhruba 45 korun za kus,“ dodává Miroslav Uďan z Shoptetu.

×

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Starší článek

BNP Paribas: V Česku se daří výstavbě retailových parků

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více