Foto: Náš Region

Šéfredaktorem týdeníku Náš Region Praha se stal Marek Brodský

5. 2. 2021 14:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Šéfredaktorem týdeníku Náš Region Praha, který patří do největší sítě bezplatných novin v České republice, se stal Marek Brodský. Ten v médiích působí na různých pozicích přes 20 let, především ve zpravodajství TV Nova a novinky.cz. Poslední tři roky pracoval jako manažer komunikace České obce sokolské.

„Markovy letité zkušenosti z různých pozic v médiích nám pomohou i nadále informovat o zásadních metropolitních tématech, ale přinášet i více vlastních kauz a reportáží z jednotlivých městských částí,“ dodal ředitel vydavatelství Aleš Zavoral. Náš Region Praha vychází každý týden v průměrném nákladu 150 000 kusů. Distribuován je pomocí kamelotů ve všech stanicích pražského metra, na veřejně frekventovaných místech a ve stovkách stojanů po celém městě. O distribuci se stará společnost Space 11.

PSALI JSME
Náš region v Praze a Brně bude nově týdeníkem. Seženete ho i v Metru

Noviny Náš Region vychází v desítkách mutací. Jako týdeník kromě Prahy i v Brně, čtrnáctideníky pak vychází například v Příbrami, v Praze-západ, Praze-jih, Praze-sever, v Berouně nebo v Kladně. Měsíčníky pak například v Plzni, Liberci, Jihlavě, Mladé Boleslavi, Nymburce, Telči nebo v Karlových Varech. „I nadále počítáme s tím, že v letošním roce dokončíme pokrytí celé České republiky. A to buď formou akvizic regionálních vydavatelství, nebo založením nových redakcí,“ doplnil Zavoral s tím, že už na březen se vydavatelství A 11 chystá vstoupit do nových okresů.

Foto: Náš Region

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.