Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Náš Region
Lidé

Šéfredaktorem týdeníku Náš Region Praha se stal Marek Brodský

Redakce MAM5. 2. 20215. 2. 2021

Šéfredaktorem týdeníku Náš Region Praha, který patří do největší sítě bezplatných novin v České republice, se stal Marek Brodský. Ten v médiích působí na různých pozicích přes 20 let, především ve zpravodajství TV Nova a novinky.cz. Poslední tři roky pracoval jako manažer komunikace České obce sokolské.

„Markovy letité zkušenosti z různých pozic v médiích nám pomohou i nadále informovat o zásadních metropolitních tématech, ale přinášet i více vlastních kauz a reportáží z jednotlivých městských částí,“ dodal ředitel vydavatelství Aleš Zavoral. Náš Region Praha vychází každý týden v průměrném nákladu 150 000 kusů. Distribuován je pomocí kamelotů ve všech stanicích pražského metra, na veřejně frekventovaných místech a ve stovkách stojanů po celém městě. O distribuci se stará společnost Space 11.

PSALI JSME
Náš region v Praze a Brně bude nově týdeníkem. Seženete ho i v Metru

Noviny Náš Region vychází v desítkách mutací. Jako týdeník kromě Prahy i v Brně, čtrnáctideníky pak vychází například v Příbrami, v Praze-západ, Praze-jih, Praze-sever, v Berouně nebo v Kladně. Měsíčníky pak například v Plzni, Liberci, Jihlavě, Mladé Boleslavi, Nymburce, Telči nebo v Karlových Varech. „I nadále počítáme s tím, že v letošním roce dokončíme pokrytí celé České republiky. A to buď formou akvizic regionálních vydavatelství, nebo založením nových redakcí,“ doplnil Zavoral s tím, že už na březen se vydavatelství A 11 chystá vstoupit do nových okresů.

×

Naočkuj se a leť! Ryanair po obří kritice stahuje spot lákající na rezervaci dovolených

Starší článek

Soukupova „show“ drhne. Agentura Médea je v insolvenci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více