Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tomáš Tesař
Marketing

Schober znovu předsedou APRA, ve výkonné radě jsou nově Jaroš a Pavelka

Jakub Křešnička11. 2. 202111. 2. 2021

Generální shromáždění Asociace public relations (APRA) v pozici předsedy výkonné rady potvrdilo Patrika Schobera z agentury Pram Consulting. Nově v radě usednou Martin Jaroš z agentury Ewing a Václav Pavelka z Native PR, vystřídali Jakuba Hrabovského z agentury Ewing a Michala Hoblíka z Aspen.PR.

Patrika Schobera a dvojici nováčků v sedmičlenné výkonné radě doplňují na další dvouleté období pokračující členové Petr Lesenský z Lesensky.CZ, Jana Lutonská z agentury Bison & Rose, Michal Vlasák z Havas PR Prague a Rostislav Starý z PR.Konektor.

Václav Pavelka se do výkonné rady posunul z revizní rady, do níž se také volilo během středečního generálního shromáždění, které kvůli protipandemickým opatřením probíhalo celé on-line. Na jeho místo do revizní rady přišel Jan Kučmáš z agentury AMI Communications (ten byl od roku 2015 předsedou výkonné rady, než ho začátkem roku 2019 vystřídal právě Schober). V revizní radě dál pokračují Jaroslav Duroň z agentury PR.Konektor a Martin Frýdl z agentury AC&C Public Relations. Kdo bude předsedou revizní rady, bude odsouhlaseno na jejím nejbližším jednání (aktuálně tuto pozici zastává Duroň). Obdobným způsobem se pak bude volit i místopředseda výkonné rady.

PSALI JSME
Díky covidu jsme dohnali světové trendy v PR, říká šéf APRA Schober

Covid-19 neovlivnil jen způsob pořádání a volbu do orgánů APRA, ale jak připomněl její staronový předseda, pandemií způsobené krizi stále odolává celý PR obor. „Jsem optimista, proto podobně jako moji kolegové hledám v této situaci i příležitost. PR komunikaci řada našich klientů považuje za klíčovou. A to nejen k externím partnerům a veřejnosti, ale nyní zejména ke svým zaměstnancům. Zároveň vidíme, že se na trhu práce objevuje čím dál tím víc profesionálů, jak firmy pod tlakem krize postupně propouští zaměstnance a ruší některá místa. I toto je pro nás příležitost: získat zkušené posily anebo naopak externě nabídnout služby, které klienty vyjdou v porovnání s náklady na zaměstnance výhodněji,“ řekl k cílům pro nadcházející období Schober.

APRA se mimo jiné od začátku letošního roku podílí na realizaci hackathonu Cesta ven, který pracuje na integrované komunikační kampani na podporu vakcinace. Dál se také věnuje pravidelným aktivitám. „Oživit plánujeme vzdělávací akademii, o kterou je velký zájem. Otevíráme přihlášky do PR cen Lemur a věříme, že se budeme moci potkat na PR sekci letošní konference Forum Media,“ dává další příklady Schober.

Etická a smírčí komise APRA zůstává v nezměněném složení, protože ta má čtyřleté volební období. Volby do ní tedy proběhnou na generální shromáždění v roce 2023. Jejím předsedou je Vladimír Bytrov z agentury Bison & Rose a členy Michal Růžička ze Stance Communications, Dita Stejskalová z Ogilvy PR, Jan Klíma z AC&C Public Relations a Pavel Novák z AMI Communications.

Zavřít reklamu

Polská média stávkují. Vadí jim snaha vlády více zdanit reklamu

Starší článek

Pohled do prázdného kina. Český lev představil vizuální styl pro letošní ročník

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Červené ramínko od WMC Grey podporuje polské ženy a jejich právo volby

Agentura pro bono připravila komunikaci pro organizaci Cocia Czesia, která umožňuje polským ženám bezpečnou interrupci v Česku.
8. 8. 20228. 8. 2022
Kampaně

Data zdarma slibuje T-Mobile ve třech spotech od WPP

Agenturní tým Ticino ze skupiny WPP pro T-Mobile připravil 360 stupňovou kampaň, která poběží do konce léta.
8. 8. 20228. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair
Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.