Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rubikon PR
Marketing

Rubikon PR pro Secret Garden: zajišťuje korporátní a produktovou komunikaci

Redakce MAM9. 2. 20219. 2. 2021

Secret Garden, jež se na českém trhu specializuje na výstavbu designových posedů, modulárních domů a 3D tisk betonových objektů, si pro komunikaci s médii vybrala agenturu Rubikon PR. Spolupráce poběží od února 2021. Jedním z hlavních cílů pro tento rok je produktová a korporátní komunikace značek, jež Secret Garden zastřešuje (TreeBee, Bayaya a Scoolpt), a seznámení široké i odborné veřejnosti s koncepty jednotlivých projektů.

„Velice se těším, až budeme moci přivítat tým Rubikonu PR mezi nás ‚posedlé’ a věřím, že tato spolupráce bude nejen benefitující pro obě strany, ale také pro širší veřejnost, které se otevře cesta k potřebnému životnímu nadhledu, a to třeba zrovna z pohodlí posedu. V duchu Secret Garden snad už můžu jen říct – zaseli jsme,“ komentuje spolupráci Ladislav Trpák, jednatel Secret Garden.

„Secret Garden do České republiky přináší stylové off-the-grid úkryty a udržitelnou, hravou architekturu. Prostřednictvím svých projektů naší společnost vrací zpět do přírody a vede nás ke klidnějšímu, kvalitnějšímu životu. Tato témata nás v agentuře velice baví a mezi lidmi silně rezonují. Nejen z toho důvodu se těšíme se na spolupráci s bratry Trpákovými a jejich špičkovým týmem. Secret Garden má před sebou vzrušující cestu a my jsme rádi, že jim na ní můžeme pomoci,“ dodává Šimon Rákosník, Managing Partner Rubikon PR.

PR komunikaci pro Secret Garden povedou Zuzana Malinkovičová a Gabriela Vlková.

×

Hello bank! změnila komunikační koncept. Nově spolupracuje s agenturou Ogilvy

Starší článek

Albatros Media koupila knižní divizi Mladé fronty za 14 milionů korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více