Foto: Prima, Prima

Prima rozšiřuje řadu tištěných titulů. Nově nabízí hobby časopis Prima Doma

3. 2. 2021 10:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina Prima má nový časopis s radami a praktickými nápady pro kutily, zahrádkáře a čtenáře, kteří se zajímají o bydlení. Dvouměsíčník je v prodeji od 1. února a vydávají jej společnosti Medialight a Prima Doma Media ve spolupráci se skupinou Prima pod obchodní značkou Solootions. Cena časopisu je 59,90 korun.

Dvouměsíčník nabídne čtenářům pravidelné rubriky Prima Nápady, Prima Doma v obraze, Život v zahradě, Řemeslo nenahradíš a Kreativní koutek. U každého tištěného návodu nebo nápadu pak najdou QR kód s odkazem na videonávod projektu.

„Časopisem Prima Doma rozšiřujeme portfolio časopisů a posilujeme náš hobby segment. Nový dvouměsíčník je určen pro všechny tvořivé ženy a milovníky ručních prací. V časopise čtenáři najdou to nejlepší z pořadů Receptář prima nápadů, Libovky Pepy Libického a Řemeslo nenahradíš,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

„Časopis Prima Doma je určen pro všechny, které baví vlastnoručně tvořit, zajímají se o to, jak vylepšit svůj domov, zahradu i náladu. Čtenáři v něm kromě užitečných rad a praktických návodů najdou také rozhovory se známými tvářemi z hobby pořadů FTV Prima, DIY projekty nebo odkazy na kutilská videa. To vše doprovází moderní čistá grafika a srozumitelné texty,“ uvedla šéfredaktorka Pavla Hainzová.

Mezi další tištěné tituly skupiny patří čtvrtletník Prima Fresh, Prima Zoom, dětský čtvrtletník Primáček, měsíčník Prima vychytávky, Prima vychytané křížovky, které vycházejí jednou za půl roku, a měsíčník Playboy.

Foto: Prima, Prima

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.