Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Oriflame si pro komunikaci vybral Konektor Place. Chce zefektivnit influencer marketing

Redakce MAM15. 2. 202115. 2. 2021

PR a CSR aktivity i online komunikaci společnosti Oriflame nově zajistí agentury skupiny Konektor. PR.Konektor a Konektor Social budou mít na starosti jak český, tak slovenský trh. Ve spolupráci s interním týmem Oriflame budou pracovat i na zefektivnění influencer marketingu.

„Čeká nás spolu s týmem Konektoru sjednocení české a slovenské komunikace tak, aby byla v souladu s globální strategií pro komunikaci značky Oriflame. V obou zemích budeme strategicky vybírat nejúčinnější komunikační nástroje a postupy. Máme spoustu plánů, zejména přiblížit značku mladší generaci, posunout a rozšířit CSR aktivity v Česku a nově je nastavit i na Slovensku. Agenturu PR.Konektor jsme si vybrali právě proto, že nám navrhla kreativní nápady s jasnou představou, jak je uvést do života,“ komentuje změnu agentur Eva Staníková, Marketing Director Oriflame pro český i slovenský trh.   

„Máme rádi klienty, u kterých můžeme integrovat víc komunikačních aktivit a o to víc se na práci pro Oriflame těšíme. Tím spíš, že máme příležitost synergicky vyřešit český i slovenský trh ve spolupráci s naší slovenskou pobočkou,“ říká šéf komunikační skupiny Konektor, Jaroslav Duroň.

Oriflame se věnuje přímému prodeji kosmetiky a wellness produktů. „Proto, že značka Oriflame i její filosofie pochází ze Švédska, je náš pohled na krásu možná trochu odlišný. Není jen o tom, jak vypadáme, ale jak žijeme, jak se cítíme a jak jednáme. Je to zdravý způsob života, kdy si pomocí kosmetických produktů dokážeme zvýšit sebevědomí a vyjádřit tak sami sebe. V přístupu k životu je pro nás důležitá především rovnováha, která nám umožňuje růst bez ohledu na to, co nám život přinese. Věříme také v zodpovědnou krásu, a proto vytváříme šetrné produkty, které jsou inspirovány přírodou a potvrzeny vědou. Produkty, s přísadami šetrnými k životnímu prostředí. Produkty, kterým můžete věřit a stát si za nimi. To je krása ze Švédska – náš způsob, jak vám pomoci žít zdravější a krásnější život,“ dodává Eva Staníková.

×

Media Bohemia získala Radio Zlín a Rock Max. Stanice si zachovají zaměření

Starší článek

Spor vrcholí: v Austrálii si začínají představovat život bez Googlu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více