Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Lexus
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Redakce MAM26. 2. 202126. 2. 2021

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza Ramba. Novou ambasadorkou showroomu Lexus Průhonice je nyní také herečka Hana Vagnerová.

Černý je návrhář pánské streetové módy. Podobu svého prvního vozu si také navrhl. Jeho černý Lexus UX zdobí modrý motiv Rorschachova testu, typický i pro oblečení, které pod vlastní značkou navrhuje.

„Vždy si vybírám barvy, které jsou něčím specifické. Tato elektrická modrá mě baví v tom, že je mnohem sytější na slunci, ale téměř neviditelná ve stínu. Zároveň je hodně kontrastní a s autem funguje výborně,“ popisuje módní návrhář, který tvoří pod značkou Jan.

Jeho oblečení vzbudilo zájem i v mezinárodních médiích, jako jsou italská Vogue nebo prestižní Hypebeast. Jeho prestižky, tedy tradiční tenisky Prestige, které oživil a dodal jim moderní vzhled, nosí i Virgil Abloh, kreativní ředitel pánské divize značky Louis Vuitton, kde byl Jan Černý na půlroční stáži.

Samotný Rorschachův test pak propojuje vůz s kolekcemi oblečení, které Černý vyrobí. „Je to takový můj signature print. Líbí se mi, že mi ve skvrnách Rorschachova testu každý vidí to, co je mu blízké a příjemné. Inspiroval jsem se přitom dílem Vladimíra Boudníka, což byl český grafik a malíř, který s Rorschachovým testem pracoval. Díky němu jsem to objevil a začal to rozvíjet dál. Celkově to sedí do mého konceptu a ručního barvení oblečení,“ popisuje designér.

Navrhoval tenisové šaty pro Strýcovou

Přestože se ve své tvorbě soustředí na pánské oblečení, jeho typický motiv zdobí i tenisové šaty, které Jan navrhl pro tenistku Barboru Strýcovou, která se nedávno stala ambasadorkou české Toyoty. V šatech si zahrála například Rolland Garros a Australian Open.

„Spolupráce s Janem Černým nám dává smysl mimo jiné z toho důvodu, že Lexus celosvětově podporuje mladé designéry a nechává je i navrhovat vlastní design vozu, naposledy např. v rámci soutěže UX Art Car. Velmi se nám proto líbila myšlenka, že se designér nestane jen obyčejným ambasadorem, ale i tvůrcem svého vlastního designu Lexusu UX. Značka Jan navíc reprezentuje odvážný design, prémiovou kvalitu a ruční práci, což jsou hodnoty, s nimiž se ztotožňuje i Lexus,“ říká PR manažerka Toyoty a Lexusu Jitka Jechová.

Tváří průhonického dealerství je Vágnerová

Showroom japonské automobilky Lexus v Průhonicích u Prahy vznikl v červenci 2020. Spolupráce se slavnou českou tváří je tak prvním větším marketingovým počinem tohoto dealerství.

„Herečka Hana Vagnerová skvěle splňuje představy o zákaznici, pro kterou byl model Lexus UX vytvořen. Tímto vozem skutečně jezdí především mladé ženy žijící ve městech. Vyhledávají ho pro jeho moderní design, kompaktní velikost i hybridní pohon, který je šetrný k životnímu prostředí,“ popisuje Pavel Vávra, jednatel skupiny Toyota Tsusho, do níž patří i Lexus Průhonice.

Lexus UX, který bude herečka propagovat na svých sociálních sítích, má lahvově zelenou barvu a zdobí ho dynamický grafický vzor symbolizující život v neustálém pohybu.

Součástí spolupráce Hany Vagnerové a showroomu Lexus Průhonice je i tvorba obsahu, kdy bude herečka několikrát ročně k dispozici pro natáčení a focení obsahu určeného na sociální sítě a další formy propagace.

×

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Starší článek

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více