Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Cesta ven
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Irena Buřívalová26. 2. 202127. 2. 2021

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo teprve před týdnem, hodnota zakázky je 50 milionů korun (včetně DPH). Po pár dnech byl však pro uzávěrku přihlášek stanoven nový termín, čas zůstává stejný, den se mění na úterý 2. března. Za přesunutí prý nemůže ani původně šibeniční termín ani nezájem ze strany agentur, tvrdí ministerstvo. Důvodem posunu mají být dvě dílčí opravy v související dokumentaci.

„Vážená paní redaktorko, doporučuji přílohu zde (proklik na dokument), kde je vysvětlení uvedeno. Tedy ne, skutečně se nejedná o nerealistický odhad,“ reagovala mluvčí resortu Barbora Peterová na dotaz MAM, zda za posunem není původně velice krátká doba pro zpracování přihlášek. Připojila také odkaz na dokument, který nelze dohledat jinak, než pečlivým a pravidelným sledováním příslušné podstránky na webu resortu: „V souladu s ustanovením § 99 odst. 1 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zadavatel změnil přílohu č.2 Výzvy k podání nabídek s názvem Tabulka nákupních jednotek zásahu dle mediatypů a jejich parametrů_hodnocení nabídek. Změna se týká textu v listu A počet zásahu v buňce F 8 Přílohy č.2. Zadavatel současně v souladu s ustanovením § 99 odst. 2 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, přiměřeně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 2.3.2021 do 10:00 hodin,“ píše se v dokumentu Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.

Podle Daniela Köppla, bývalého výkonného ředitele vydavatelství Empresa Media, který aktuálně působí jako koordinátor komunikace mezi resorty obrany a zdravotnictví, je o výběrové řízení zájem, což dokládá tím, že „dotazy již položilo několik agentur“. Podle něj se nejedná o nic nestandardního a není kam spěchat, protože komunikace při nedostatku vakcín v Česku by působila až „hloupě“. Sdělil také, že resort má možnost v podstatě ihned umístit kampaň v České televizi nebo v Českém rozhlasu, aniž by k tomu potřeboval mediální agenturu.

VÍCE KE STÁTNÍM ZAKÁZKÁM
Hodnota veřejných zakázek loni klesla o půl miliardy korun

Toto řešení zmínil i oslovený expert z trhu, který si nepřál být citován. Kreativní řešení kampaně ani televizní spoty však zatím nejsou hotové. Státu se o kampaň stará iniciativa Cesta ven, kterou formálně zastupuje ARAs, servisní organizace Asociace komunikačních agentur (AKA). Ta vyhrála i vládní tendr s konceptem „tečky za pandemií“.

PSALI JSME
MZd nakupuje prostor pro očkovací kampaň. V médiích utratí 50 milionů korun

S parametry mediálního nákupu pomáhala resortu zdravotnictví Asociace mediálních agentur (ASMEA). Polovina celkové částky (25 milionů korun včetně DPH) je určena na nákup prostoru pro televizní spot v délce 30 sekund na minimálně dvou stanicích. Na tištěné celostrany chce resort vyčlenit 10,7 milionu korun, 8 milionů korun má putovat do onlinu na zpravodajské weby, na celoplošné a regionální rozhlasové stanice půjdou 4 miliony korun a 2,3 milionu korun na OOH.

Podle posledního šetření společnosti Newton Media probíhá velká porce dezinformací o očkování na sociálních sítích, nejvíce jsou například sdíleny příspěvky Tomia Okamury z SPD, a pod články na webech. Je tedy otázka, zda by se státní kampaň neměla zaměřit ještě více na digitální kanály.

Zavřít reklamu

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Starší článek

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.