Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Maybelline New York
Marketing

Maybelline si na produkci youtube seriálu Make-up in the City vybral Bubble

Redakce MAM22. 2. 202122. 2. 2021

Už pátou sezónu odstartoval youtube seriál Make-up in the City vytvářený značkou Maybelline New York. Do další 12ti dílné série určené pro ČR, SR a Maďarsko vstupuje s novým produkčním partnerem – obsahovou agenturou Bubble.

„Maybelline New York je jediná beauty značka na našem trhu, která vytváří pro své fanynky a zákaznice youtube obsah v dlouhodobém časovém horizontu. Cílem videí je udělat z líčení zábavu a snížit možnou frustraci z aplikace či výběru správného make-up produktu, a to za pomoci příjemných osobností Maybelline ambasadorů, či blogerů“ říká Barbara Čiháková, Group Product Marketing Manager v L’Oréal.

První díl od Bubble:

Agentura Bubble po vítězství v tendru, kterého se účastnilo šest agentur, má za úkol připravit pro Maybelline New York minimálně jednu sérii youtube videí (celkem 12 dílů) pro trhy Česká republika/Slovensko a Maďarsko. „Není mnoho značek, které se rozhodnou natáčet pravidelný obsah na Youtube. Proto jsme moc rádi, že jsme v tendru uspěli a po McDonald’s youtube kanálu se můžeme zapojit do tvorby obsahu pro další velmi úspěšný projekt, jakým Make-up in the City určitě je,“ řekla Andrea Krenková, Client Service Director, z agentury Bubble.

  • „New York“ na Letné

„Na produkcích pro značky McDonald’s nebo Philips máme vyzkoušeno, že vlastní produkce dokáže celý proces maximálně zrychlit a pro klienta zjednodušit. V tendru jsme tak mohli kromě zkušeností nabídnout také naše studio Bright, techniku, režiséra, kameramana, rekvizity – vzniklo nám tady malé newyorské studio. To pochopitelně také optimalizuje celkovou cenu,“ doplnila Krenková.

Seriál vychází první den v měsící. Nový díl s Monikou Bagárovou v hlavní roli byl již ovolněn na oficiálním kanálu Maybelline New York.

×

Život během pandemie. Český rozhlas Plus přichází s novou dokumentární sérií

Starší článek

Nejlepší e-shopy: vítězem soutěže Český Košík Roku je Astratex

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více