Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mastercard
Sport

Mastercard proniká do esportové komunity

Ladislav Dyntar, Good Game22. 2. 202123. 2. 2021

Kampaní zacílenou na hráče můžete zasáhnout velkou a zajímavou cílovou skupinu a zvýšit tak znalost značky.

Rozhodnutí společnosti Mastercard začít sponzorovat jednu z největších esportových lig u nás bylo vzhledem k jeho stávajícím sponzorským aktivitám logické, navíc v době, kdy se esport stal nejrychleji rostoucím odvětvím v oblasti zábavy. Online hry (vyjma hazardních) hrají v ČR alespoň jednou týdně téměř dva miliony uživatelů (zdroj: CZ Market data MML, Q2—Q3 2020).

To ale nebylo v loňském roce vše. Mastercard začala do esportu šlapat ve velkém a s pomocí agentury Good Game (partnerská agentura McCann Prague) se spojila s předním českým týmem eSuba a uzavřela spolupráci s jedním z herních streamerů Xnapym. Výsledky následné kampaně mluví samy za sebe.

Hitpoint winter

Mastercard je dlouhodobým globálním partnerem hry League of Legends (LoL), která se po celém světě řadí mezi ty nejoblíbenější. A tak byla nasnadě spolupráce s největší profesionální soutěží této hry i v České republice. Mastercard se stala hlavním partnerem zimní sezony Hitpoint ligy, ve které se utkalo osm profesionálních týmů. Mezi říjnem a prosincem se v rámci Hitpoint Winter odehrálo 11 hracích dní a dramatické finále sledovalo online 54 tisíc diváků.

Psali jsme
Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Branding klienta byl umístěn na všech komunikačních kanálech od product placementu ve vysílacím studiu až po logo přímo v herním obraze. Kampaň zasáhla přes 350 tisíc diváků a mimo jiné přinesla velmi pozitivní feedback od herní komunity. Na stránkách ligy vznikla i klientská microsite s dotazníkem klienta zaměřeným na benefity platebních karet. Feedback byl až nečekaný, své odpovědi vyplnilo skoro šest tisíc respondentů.

Spolupráce s herním týmem

Součástí kampaně byla i spolupráce s předním herním týmem eSuba. Mastercard se objevila ve 110 příspěvcích na sociálních sítích tohoto týmu. Jen samotné oznámení spolupráce vidělo bezmála 180 tisíc lidí. Celá spolupráce pak dokonce vyvrcholila vítězstvím týmu v lize Hitpoint Winter a celkem doručila zásah (reach) 842 809 uživatelů (zhruba 1,4× více oproti odhadu).

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 22. února 2021. Předplatit si ho můžete zde.

×

Pandemie přeje rozvoji in­‑house agentur

Starší článek

Nový šéf obchodu Testuj.to má značce pomoci s expanzí i novou franšízou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více