Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mastercard
Sport

Mastercard proniká do esportové komunity

Ladislav Dyntar, Good Game22. 2. 202123. 2. 2021

Kampaní zacílenou na hráče můžete zasáhnout velkou a zajímavou cílovou skupinu a zvýšit tak znalost značky.

Rozhodnutí společnosti Mastercard začít sponzorovat jednu z největších esportových lig u nás bylo vzhledem k jeho stávajícím sponzorským aktivitám logické, navíc v době, kdy se esport stal nejrychleji rostoucím odvětvím v oblasti zábavy. Online hry (vyjma hazardních) hrají v ČR alespoň jednou týdně téměř dva miliony uživatelů (zdroj: CZ Market data MML, Q2—Q3 2020).

To ale nebylo v loňském roce vše. Mastercard začala do esportu šlapat ve velkém a s pomocí agentury Good Game (partnerská agentura McCann Prague) se spojila s předním českým týmem eSuba a uzavřela spolupráci s jedním z herních streamerů Xnapym. Výsledky následné kampaně mluví samy za sebe.

Hitpoint winter

Mastercard je dlouhodobým globálním partnerem hry League of Legends (LoL), která se po celém světě řadí mezi ty nejoblíbenější. A tak byla nasnadě spolupráce s největší profesionální soutěží této hry i v České republice. Mastercard se stala hlavním partnerem zimní sezony Hitpoint ligy, ve které se utkalo osm profesionálních týmů. Mezi říjnem a prosincem se v rámci Hitpoint Winter odehrálo 11 hracích dní a dramatické finále sledovalo online 54 tisíc diváků.

Psali jsme
Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Branding klienta byl umístěn na všech komunikačních kanálech od product placementu ve vysílacím studiu až po logo přímo v herním obraze. Kampaň zasáhla přes 350 tisíc diváků a mimo jiné přinesla velmi pozitivní feedback od herní komunity. Na stránkách ligy vznikla i klientská microsite s dotazníkem klienta zaměřeným na benefity platebních karet. Feedback byl až nečekaný, své odpovědi vyplnilo skoro šest tisíc respondentů.

Spolupráce s herním týmem

Součástí kampaně byla i spolupráce s předním herním týmem eSuba. Mastercard se objevila ve 110 příspěvcích na sociálních sítích tohoto týmu. Jen samotné oznámení spolupráce vidělo bezmála 180 tisíc lidí. Celá spolupráce pak dokonce vyvrcholila vítězstvím týmu v lize Hitpoint Winter a celkem doručila zásah (reach) 842 809 uživatelů (zhruba 1,4× více oproti odhadu).

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 22. února 2021. Předplatit si ho můžete zde.

×

Pandemie přeje rozvoji in­‑house agentur

Starší článek

Nový šéf obchodu Testuj.to má značce pomoci s expanzí i novou franšízou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více