Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Hello bank! by Cetelem
Marketing

Hello bank! změnila komunikační koncept. Nově spolupracuje s agenturou Ogilvy

Redakce MAM9. 2. 20219. 2. 2021

Hello bank! po třech letech mění komunikační koncept a s ním i kreativní agenturu. Zároveň rozjíždí kampaň „Goodbye & Hello“. Firma se po dlouholeté spolupráci rozloučila s reklamní agenturou Outbreak, nahradila ji Ogilvy.

Hello bank! spustila tento týden první vlnu své nové televizní kampaně, která je zároveň premiérou jejího nového komunikačního konceptu „Goodbye &  Hello“. Banka v něm staví na protikladu loučení se s něčím starým, nefunkčním, komplikujícím život a vítání jednoduchých řešení usnadňujících naši každodennost. Pro nový směr komunikace si Hello bank! ve výběrovém řízení na podzim 2020 vybrala agenturu Ogilvy. Po šesti letech tím skončila její spolupráce s reklamní agenturou Outbreak, která byla autorem původního konceptu zaměřeného na představení Hello bank! českému trhu.

„Naše filozofie a hodnoty se nemění. ‚Hello’ říkáme nejen jednoduché správě financí našich klientů, transparentní a zajímavé nabídce produktů, ale i chytrým řešením, která šetří peníze i svět kolem nás a přispívají k udržitelné spotřebě. Cítili jsme potřebu naši komunikaci oživit, ještě více ji lidem přiblížit a podstatnou roli pro nás sehrála i variabilita vítězného konceptu. ‚Goodbye & Hello’ nám dává větší rozlet a komunikačně jím zastřešíme také oblast udržitelného financování, na kterou se ve všech našich aktivitách budeme stále více zaměřovat. V roce 2021 ji na českém trhu plánujeme posunout zase o kus dál, a to i produktovou nabídkou,“ řekla Gabriela Pithartová, brand & customer experience director.

Nový komunikační směr „Goodbye & Hello“ staví na kontrastu konce něčeho starého, nevyhovujícího nebo nesmyslného a začátku něčeho nového, pohodlného a užitečného. „Kontrasty, které jsou základním motivem kreativního konceptu ‚Goodbye & Hello’, se prolínají i zpracováním jednotlivých formátů. Pracujeme v nich s ostrými střihy a dělenými vizuály, které zdůrazňují jednoduchost osobního bankovnictví v pojetí Hello bank! Kampaň pracuje s už hotovým video materiálem, takže jednotlivé spoty vznikly v rekordním čase, a komunikaci navíc můžeme variabilně měnit podle aktuálních potřeb,“ vysvětluje Michaela Marešová z Ogilvy.

Hudbu ke spotu na míru zkomponoval Roman Holý a režie se ujal Jan Zajíček.

První fáze komunikace odstartovala v pondělí 8. 2. 2021 image spotem, který běží na stanicích skupiny Prima. V březnu ho vystřídá produktový spot nasazený v portfoliu TV Nova. Kromě televize Hello bank! v media mixu spoléhá na výkonnostní i display online formáty a videa.

×

Za značku Twisto v Polsku a Česku odpovídá Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Starší článek

Rubikon PR pro Secret Garden: zajišťuje korporátní a produktovou komunikaci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více