Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČSOB
Marketing

ČSOB po sloučení značek upravuje koncept a přichází s chameleonem

Pavel Hejkrlík22. 2. 202122. 2. 2021

Po třech letech kreativního konceptu Jindra a Jindra s oblíbenou hereckou komediální dvojicí Marek Taclík a Marie Doležalová představí ČSOB zbrusu nový, v němž bude hrát hlavní roli animovaný maskot v podobě chameleona.

V ČSOB dochází k integraci Hypoteční banky a Českomoravské stavební spořitelny, která se od března přejmenuje na ČSOB Stavební spořitelnu. „Spojujeme značky a zjednodušujeme služby, vyhlásili jsme proto výběrové řízení na agenturu a chtěli návrh na pokračování stávajícího konceptu nebo vymyšlení zcela nového. Každá z pěti agentur přinesla návrh, nakonec jsme se shodli na novém konceptu s modrým chameleonem,“ popisuje Renata Němcová Pixová, ředitelka skupinového marketingu a komunikace ČSOB. Kreativu má na starosti agentura Zaraguza, která je tvůrcem nového konceptu, nákup médií zajišťuje Red Media ze skupiny Publicis.

ČTĚTE TAKÉ
Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová

“Dělali jsme si výzkum, z něhož vyšlo, že chameleon je vnímán jako maskot, který prezentuje změnu. Zaujal napříč všemi generacemi, což byl také jeden ze záměrů — mít jeden koncept, který můžeme uzpůsobit různým cílovým skupinám. Půjde o animovanou postavičku, která radí lidem, jak si zjednodušit život a pomáhá rodinám více porozumět světu financí. Hlas maskota namluvil Jan Maxián,“ říká Renata Němcová Pixová, podle níž maskot nabízí hrozně moc možností, jak jej využít v kampaních a digitálním prostředí obecně. ČSOB mění i celý vizuální styl a grafický layout a chce být v reklamě výraznější. 

„Vybrali jsme nejlepší vlastnosti chameleona a dali je do jeho ‚rodného listu‘ — jde hlavně o flexibilitu, schopnost měnit barvy, což je pro nás nyní aktuální, přizpůsobení se potřebám,“ dodává Němcová s tím, že vše směřuje k jedné modré značce. Při změně s v ČSOB inspirovali u úspěšných retailových značek. Mediální strategii ani rozpočet banka příliš hodlat neplánuje. “Už před třemi lety jsme nastavili strategii postavenou na televizi doplněnou o online. Outdoor a print jsou z pro nás až sekundární média, úplně je nerušíme, protože někdy dávají smysl v případě cílenějších projektů, ale nepatří už do té většinové části našich marketingových investic. Zefektivňujeme určité oblasti jako jsou například tiskoviny, fyzické eventy či dárkové předměty,” uzavírá Pixová. 

Celý rozhovor si můžete přečíst v aktuálním čísle MAM, které vychází dnes.

×

Mastercard proniká do esportové komunity

Starší článek

Levný e-shop se může hodně prodražit

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více