Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MetroZoom
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

Redakce MAM23. 2. 202123. 2. 2021

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.

„Chtěli jsme využít i tuto možnost, kterou nosiče citylighty nabízí, a vytvořit z nich doslova naše předsunuté výlohy. Díky navrženému konceptu showcases můžeme kolemjdoucím představit vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky alverde podobně jako v celé síti dm prodejen a našim zákazníkům odvyprávět příběh, který ožívá v účincích příslušných produktů ze světa výživy, krásy a péče o tělo,“ představuje myšlenku kampaně Síla přírody manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.

Plochu oboustranného citylightu doplňují plakáty s heslem kampaně „Věřím v sílu přírody“, pod kterým jsou na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. Vše je doplněno levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským. Toto kreativní řešení komunikační kampaně bylo připraveno ve spolupráci s agenturou Wavemaker a dm drogerií.

„Vystavení skutečných produktů vytváří z klasického CLV prodlouženou ruku obchodů či e-shopů a kolemjdoucí tak mají konkrétní produkty téměř hmatatelně na dosah,“ říká Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom.

S aktuální prezentací produktů dm drogerie značky alverde se mohou cestující setkat ve stanicích metra Budějovická, Chodov, Florenc, Náměstí Republiky, Karlovo náměstí a Letňany.

×

Unie vydavatelů varuje před jednostrannými smlouvami s Google

Starší článek

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň na FÉR účet

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více