Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Becherovka
Marketing

Becherovka uvedla nové spoty: Berme na plný úvazek i samotný život

Redakce MAM8. 2. 20218. 2. 2021

Motto „berme na plný úvazek i samotný život“ provází novou kampaň značky Becherovka z dílny VCCP. Spoty jsou k vidění v televizi od začátku února.

Kreativci v nové kampani představují „životní profesionály“ – pozorovatele oblohy, koordinátory přípitků nebo specialisty na táboráky. „Nová kampaň nám chce připomenout, že spokojený život spočívá ve správném mixu. Je důležité si ho namíchat tak, abychom vybalancovali práci a volný čas a mohli se víc těšit z maličkostí,“ přibližuje kampaň Jakub Loos, manažer značky Becherovka.

Aktuální situace podle tvůrců ještě více zdůrazňuje poselství kampaně. „Vysněná dovolená, čas strávený s přáteli či společné oslavy ještě nikdy nebyly tak vzdálené, proto je dobré nacházet radost v každodenních momentech, které nám život dopřává.“

„Jak ukazují samotné spoty, na plný úvazek je třeba brát nejen práci, ale i samotný život. A ten by měl být namíchaný tak dobře jako třeba i drink s nezaměnitelnou chutí, který si vychutnávají už celé generace,“ dodává Jakub Loos.

Detaily kampaně:

  • Creative agency: VCCP Prague
  • Planning Director: Henri de la Barre
  • Account Director: Lucie Vrzalová
  • Director: Milan Balog
  • Production House: Boogiefilms
  • Music: Juraj Marikovič, Marek Šurin, Viktor Stručka

×

Madeta rebranduje výrobek Tvaroh & jogurt. Kampaň připravila Saatchi & Saatchi

Starší článek

Vynahraďte mi to! Vyzývá Louis Vuitton v kampani všechny „normální“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více